четвъртък, 18 юли 2013 г.

Нови придобивки


     Най-сетне открих от новата 14-ка на Флормар и макар доста завишената цена, я взех. Не ми се търси повече. Заедно с нея отмъкнах и от новите Глитъри на Флормар - черния холограм, но пък съм улучила с дефектна пръчка на четката, ама такъв ми бил късмета.
   Останалите продукти са ми от последната поръчка на Орифлейм. Взех си новата серия Pure Nature с круша и нектарина, но не знам кога ще започна ползването им, понеже имам отворени 2 крема в момента и околоочен, гел за лице също. Крема за ръце ми хареса, вчера се намазах с него. Не е мазен, но в същото време омекотява кожата. Мирише на една много любима моя стара серия, която за съжаление е спряна.
   Трите продукта за лице бяха на промоция - около  12 лв мисля, а крема за ръце 3,90 лв.
   Лака на Флормар купих за 3,80 лв.


Няма коментари:

Публикуване на коментар