петък, 19 юли 2013 г.

Последни придобивки

    Днес си взех поръчката от текущия каталог на Avon.


    Поръчах си ексфолианта за тяло и маската за лице от новата Спа серия Bali Botanica. Миришат много свежо, напомнят ми на старото лятно любимо мое парфюмче Tahitian, от което изпръсках 2 флакончета. Дори успях да изпробвам ексфолианта на ръцете си вече, нежни и "меки" частички, но правят кожата мека. В следващия каталог от 25.07 можете да закупите двата продукта за 13,90 или да изберете вместо ексфолиант/маска крем за тяло. Заслужават си, възползвайте се.
   Минито Only Imagine е като нормалния флакон, но за чанта. Удобни са ми такива опаковки, когато пътувам и затова го купих. А и още като пуснаха аромата преди няколко месеца го харесах и не му мислих дълго - цветен, свеж, идеален за сега. Цена - 4,99 в настоящия каталог.
     Серума за сухи краища ползвам от години, а моя свършва в момента и се заредих отново. Косата ми по принцип цъфти много малко, може би защото не е боядисвана още и това ми е достатъчно за момента. Ползвам го веднъж-два пъти седмично. Бих казала, че ме изкарва около 3 месеца и е икономичен. Цена 4,99 лв в момента.
   Спрей Naturals с лилия и гардения се оказа объркан, дойде той вместо лосиона с теменужка, който бях поръчала, но ще си го ползвам. Сравнително силна за тази серия миризма, отговаряща на посочените съставки - бели цветя.
   Рол-она Care Dry & Pure "Lotus Flower" е нов, затова нямам впечатления от него засега.
Цена 2,50 лв.
  Червилото UCR "Instant Mocha" вече съм ви го показвала, т.к. го харесах от мострата скоро и сега - намалено доста, не му простих. То струва 5,90 лв.
    Молива за очи 24K Gold "Golden Brown" е голямата ми находка, същ Супершок като текстура, цвета е подобен на Блекбърито, но малко по-светъл. Нанесен на кожата засъхва след секунди и само с много търкане под вода в комбинация с гел или ескфолиант пада. Има златисто-прасковени частички в него. Много ме е яд, че вече го няма в каталозите и го взех от нетна, за съжаление изкупиха лилавия и черния преди да пусне поръчка представителката ми.... та си останах само с кафевия. :( И суоч:



Няма коментари:

Публикуване на коментар