сряда, 20 ноември 2013 г.

Pastel 52 ft. 55

    Pastel е турска марка, която се предлага при нас от около 3 години, но за съжаление само откъм лакове. Другите продукти не успяха да се наложат при нас. Всъщност вече съм ви показвала 2 пясъка лятото.... Имам около 20 лака на марката и съм доволна като цяло - издържат ми 3-4 дни без никакъв проблем с база и топ, както при всички и имат много хубави цветове. Някои от по-бледите са непокривни, но повечето са перфектни на 2 слоя. Недостатъка им е, че съхнат бавно самостоятелно. Аз обаче си ползвам бързосъхнещ топ и забравям.
Струват по 2,90 лв тук.
    52 е бледо бебешко розово, много бонбонен цвят. 55 пък е динено розово, също сладурски. И двата покриха на 2 слоя. Не съм слагала топ лак за снимките.




   По принцип не съм фен на тази гама (розовата), но тези двата не са за пренебрегване. Стоят добре и на бяла ръка като моята. Ако нямате такива цветове, потърсете ги. ;)
    Ето официалните сайтове на марката, за които знам:
               http://www.pinkar.com/   &     https://www.pastelshop.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар