неделя, 10 ноември 2013 г.

Zoya Ornate "Blaze" & "Ziv"

   Добро утро прекрасни :))

   Празниците малко по-малко наближава и ми се носят коледни цветове вече, а Blaze & Ziv са точно такива. Червеното и златното винаги са били присъщи за тези топли празници. Зоя никога не са ме разочаровали и този път е така. И двата лака са страхотни. Те са от миналогодишната колекция, но според мен не бива да се пропускат, ако харесвате тези цветове.
   Blaze е боровинково червено с холограмен ефект, но не като типичните холограми с ясно изразена дъга, а както им казвам аз с 3D ефект. Много, много красив. Покрива перфектно на 2 слоя, консистенцията му прилича на желетата. Трайността е както обикновено добра - 3 дни без никакъв проблем при мен, със сигурност и още толкова ще издържи, но аз не трая повече време с един лак.




     Ziv пък е още по-коледен. Стои като фолио, като играчка. Много плътен и хубав златен цвят със ситни скейл частици. И той покрива на 2 слоя перфектно. На бяла ръка "пасва" чудно или поне при мен е така, а обикновено ми се сливат с тена подобни нюанси.
Не знам какво повече да кажа, затова ще оставя снимките да говорят сами.


 
    Цена - 15 лв/бр от ибей и 20 лв в България - http://www.beauty1bg.com/produkti/zoya-lak-za-nokti-blaze

Няма коментари:

Публикуване на коментар