сряда, 24 февруари 2016 г.

Маски и скраб в сашета - Freeman

      След маската с ягода и шоколад, която много харесах, постоянно се оглеждах в другите продукти на Freeman. Факта, че опаковките са 150 мл и супер икономични, ме отказваше да купя каквото и да е. Трябва да ползвам само една тубичка цяла година, а аз обичам разнообразието и да имам няколко маски под ръка. Но при една поръчка от парфюмо, видях сашета на някои видове и си избрах 2 маски с ексфолиант.


       Доста четох и от отзивите ми се струваше, че тези са най-подходящи за мен. Отворих първо черната - с въглен, Charcoal & Black Sugar Polishing Mask. Аромата й е особен, но не е силен. Сякаш има химическа нотка, като е много лек обаче и не дразни. Текстурата прилича на захарните скрабове на Рефан. За мен е нищо общо с маска. Нанасяйки, не можете да покриете плътно лицето като с нормална маска, защото се рони от захарните частици и при разтъркване разбирате че сте прекалили. След престояване с нея (5-10 мин) е хубаво да ексфолиирате преди да отмиете.



      За нежната кожа на лицето, продукта е много груб и дращи. В зоната около носа, дори ми се зачервява и като цяло ми е дискомфортно. Сашето ми стигна за 2 пъти. Ефекта е мека, гладка и почистена кожа. Нищо, което да не мога да постигна и с друга, по-щадяща маска. Иначе не изсушава.




        Откъм състав не мога да кажа как е, но категорично не бих закупила и препоръчала. Нито аромата, нито текстурата са приятни, за да преглътна ефекта й. Ако имате възможност, купете си такова саше и тествайте от него. Повече количество от това, което виждате на лицето ми, не е нужно.


     Следващата маска е ензимната с ананас, Facial Enzyme Mask Pineapple. Много бледожълта е на цвят, като сърцевината на неузрял ананас и има едва доловим аромат на плода. Текстурата прилича на много фин пилинг. Нанасяйки я обаче е като гел маска. При отмиване е приятен ексфолииращия процес, но не прави нищо друго. Стоя по 10 минути с нея и сякаш не съм ползвала маска, а съм измила лицето си с вода. Напълно безполезен продукт. Стигна ми за 3 пъти опаковката от 15 мл.



       Остана скраба с грейпфрут - Facial Exfoliating Scrub Pink Grapefruit. Това ми хареса и бих купила в пълен размер. Текстурата е течна, усеща се като гел с екфолииращи частици, но всъщност е много фин и ситен скраб. Ухае леко и ненатрапчиво на грейпфрут, едва доловимо. Чудесен е за употреба всеки ден. Обичам сутрин да си мия лицето с него, за да сваля нощната грижа или просто да освежа лицето си. Прави мека, гладка и подхранена кожата. Не изсушава.


      На цвят е много бледорозова. Имам още от него, този продукт се оказа най-икономичен от трите. Вероятно ще ми стигне за десетина пъти.


      Радвам се, че ги пробвах и не се нахвърлих на големите опаковки. В бъдеще някога пак бих купила от шоколадовата маска. Тя ми остава любимата.
       Гледам обаче наличностите в момента, почти всичко на марката е изчерпано. Не съм проверявала скоро, та не знам ще имат ли зареждане. Но пък ги има в енцо.

10 коментара:

  1. Eй, тъкмо бях набелязала първите две и още няколко сашета да пробвам. Имаш ли публикация за тази с шоколад и ягоди май беше или въобще някоя за другите маски? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имам, ето я - http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2014/08/freeman-facial-clay-mask-chocolate.html Иначе хвалени са маските с авокадо и с минерали, но те са за мазни кожи и затова не си взех сашета от тях. :)

      Изтриване
    2. Даа и аз ги загледах, но предвид, че определено не са за моя тип кожа и аз ги подминах. Доверявам се на мнението ти за маски и кремове, все пак и двете сме със суха кожа :)

      Изтриване
    3. На мен освен тази и шоколадовата на Montagne с портокала (7tg heaven), ми хареса. Имам фаворити и от Avon Планет спа. С исландските минерали е страхотна! Иначе от глинените, тяхната с МММ е хубава. Редовно я поддържам за топлите месеци. Тогава не ми изсушава и почиства идеално порите.

      Изтриване
  2. Отдавна съм хвърлила око на маските на Freeman и ревюто ти ми беше изключително полезно. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се. Аз исках да пробвам маските с авокади и овес, както и синята с минерали, но пък не са за моя тип кожа и ги пропуснах. Ето тук съм писала за шоколадовата, ако си пропуснала - http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.bg/2014/08/freeman-facial-clay-mask-chocolate.html

      Изтриване
  3. Леле... аз пък толкова харесввам, черната, даже ми е в любимите за месеца. Луда съм по нея и сигурно вече преполових опаковката. Но си взех тази с лимон и мента и не бих казала, че върши нещо, така че тя не ми хареса. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз очаквах да ми хареса, четох супер много ревюта, обаче ми е прекалено силна. Частиците при ексфолииране ми докарват болезнено зачервен нос. :(

      Изтриване
  4. Обожавам черната маска, имам я в пълен размер (със суха кожа съм, склонна към неравности, та пилингът е мъст-хев) Морската с минералите - единственото яко нещо в нея е смърфския т цвят, иначе нищо друго. Лилавата с Акай е яка, изсушава, но е поносимо, сравнено с овеса и авокадото. Странното при тези глинени маски е, че челото започва да ме сърби след десетина минути.
    имат и една хидратираща в жълта/златиста опаковка - едно положително ревю няма за нея, безполезна била.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно е до предпочитания. И аз бях чела доста положителни отзиви за нея, но частиците й ми идват грубички. За тяло ако беше е друго, но за лицето ми тц. От тези с акай и годжи бери пък се отказах, защото ги водят хидратиращи и едва ли ще ме впечатлят. Бих пробвала нощната с пъпеш и лайка, обаче нея я нямаше в тестови размер. Пилингите ги изключих, че мразям отлепящото чувство и възможността да ми отскубнат някой косъм от бакенбардите, който да поникне черен след това. :D

      Изтриване