сряда, 4 декември 2013 г.

A-England Tristam

     Tristam е част от колекцията THE MYTHICALS на английската марка A-England. Цвета е много тъмносин дънков с холо завършек, но не ясно изразен и това според мен го прави подходящ за студените месеци. Дълбок и красив цвят е. Характерното за тези холота на марката е, че са супер покривни и им е необходим само един тънък слой. Имат хубав блясък и без топ лак дори. Съхнат бързо и издържат около 3 дни. Този при мен стоя само ден и се оголиха връхчетата, но това е от ноктите ми. Напоследък не бяха в добро състояние и след 2-3 пъти употреба на Микросел явно са се пресушили и затова не беше толкова траен. Носила съм пролетта St. George и нямаше проблем.





    На моменти също изглежда лилав Tristam, но в сайта са го описали като дънково син и реших че аз може да недовиждам добре, затова в началото го описах като такъв. Оставям ви да гледате снимките, вие ще решите какъв е. :)))
    Можете да си го купите от официалния сайт на A-England
http://www.a-england.co.uk/the-mythicals/22-tristam.html
    За съжаление поради забрани на пощите от тази пролет, вече не изпращат извън Англия лакове и трябва да ползвате посредник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар