събота, 8 февруари 2014 г.

Isadora Sugar Crush 114 Chameleon Crush

    Преди дни получих този и още 2 пясъка на марката за проба от съфорумка и побързах да сложа единия. Беше ми любопитно как са като качество - нанасяне, покривност, трайност, ефект. Не се предлагат в България за съжаление. Isadora се славят с кофти лакове и може би заради това, че няма търсене, е повлияло да не се внесат.
   Chamaleon Crush (No.114) е опушено небесносин, ама че странно описание за цвят дадох, но точно на такъв ми прилича. В първия момент си казах - същия е като Алкатраз Рокс на Опи и p2 Sand Style Confidental, но по-късно за първия се убедих в противоположното. С този на p2 не съм го сравнявала, мисля че няма и смисъл. По-различен е, макар да имат някаква прилика.
Има повече и по-златни частици, които на определена светлина преливат в зелено и прасковено. Хареса ми много, но аз съм си фен на шимър завършека и не се очудвам. :)




   Четката е широка и за по-тясна плочка ще трябва внимаване, иначе рискувате да се омажете яко. Дори аз се озорих на моменти, особено на кутретата. Нанася се с потупване, понеже се свлича малко, но като цяло е ок. Не е много гъст. Изсъхна бързо, до 5 минути. Аз изчаквам около 15-20, пазя го, че на места може да е мек още и да разваля. Ефекта е супер, доближава се според мен Зоите. Не е много грапав, за да закача. На 2 слоя покри нормално, нужда от трети няма.



    Трайността е спорна по принцип, знаете че зависи от много фактори, но все пак - при мен издържа 3 дни. Не пазя ръцете си изобщо и често се мия, всеки ден взимам душ. Някои връхчета се оголиха и затова го свалих, а и ме чакат други красоти.
    Бих се сдобила с някой пясък на марката, но за 6 мл - цена ~ 17 лв ми се вижда множко.


Няма коментари:

Публикуване на коментар