неделя, 2 февруари 2014 г.

Zoya Godiva

    Един от най-продаваните пясъци в България и номер 1 от тези на Зоя, е именно Godiva. Чудех се какво толкова я хвалят, понеже аз не си падам изобщо по толкова светли лакове и чак когато я сложих снощи, разбрах. В шишенцето наистина ми изглеждаше супер обикновена и бях едва ли не сигурна, че няма да ми хареса и ще се слива с тена ми. Но се оказа, че греша. Цвета наистина не е нещо впечатляващо, но начина по който стои на ръката го прави толкова хубав и елегантен. Благодаря много на съфорумката, която ми го предостави за проба. Сега вече го искам и ще се сдобия с него.
  



    Прекрасен нюд със светлосребърни блестящи частици. Изискан, нежен и перфектен, както за работна среда, така и за поводи. От снимките в нета няма да придобиете представа за тези му качества, трябва да го сложите. Покрива на 2 слоя при мен. Единствения недостатък е, че съхне малко по-бавно. Прощавам му обаче заради красотата.
   Можете да го закупите от вносителите на цена 21,00 лв - http://www.beauty1bg.com/produkti/zoya-lak-za-nokti-godiva или от магазин Мориа.
    За трайност няма да коментирам, понеже го сложих снощи, но съм сигурна за 3 дни минимум. Толкова се впечатлих, че нямах търпение да ви го покажа.

2 коментара:

  1. Ще ме изкушиш! В шишенцето не е нищо особено, но щом на живо е впечатляващ, ще си го взема.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На теб ще ти стои още по-добре, т.к. си с малко по-тъмна кожа. Лятото си го представям на тен ммм. :))

      Изтриване