петък, 9 май 2014 г.

Avon Naturals Romantic Rose & Chocolate Scrub, Body Lotion & Spray

     Avon редовно изкушават с нови ароматни линии от редовните серии Care, Senses и Naturals. И тази пролет не беше по-различно. Доскоро бях антифенка на розата, а моя приятелка така ме запали, че взех да оглеждам и купувам доста продукти с аромата на това красиво цвете. След като видях скраба в каталога и офертата 3 за 9,90 не мислих дълго и поръчах комплект с новите боди лосион и спрей с роза и шоколад. Ако кажа, че са нещо уникално ще излъжа. Знаете опаковките как примамват и комбинациите от плодове и сладки... и тук е така.


     Лосион като лосион (Naturals Rose & Chocolate Body Lotion) - за пролетта като ефект е подходящ, хидратира леко и придава приятен аромат, но честно казано розата аз никаква не я усещам, че и шоколада. По-скоро ми клони към ориенталската категория и сладни леко. Спрея за тяло (Rose & Chocolate Spray Parfume) е малко по-силен от него, в комбинация между другото ми се задържат доста време. 5-6 часа ги усещах.
     Ексфолианта (Indulging Chocolate Body Scrub) обаче за мен въобще не може да мине към тази категория продукти. За мен е едросмлян душ гел, ако мога така да се изразя. Просто е по-гъст от обичайното и няма ексфолииращи частици или са толкова ситни и меки, че не се усещат. Просто почиства кожата, но до там. Неможе да става дума за пилинг. Аромата му обаче е божествен - точно на шоколадов сладолед. Не съжалявам, че го взех и с удоволствие ще си го ползвам.
     За млада девойка /тинейджърка/ продуктите ще са ок, но за експериментатори като мен, са нищо заслужаващо. Освен, ако не заприпадате по аромата, няма как да станете фенове на точно тази разновидност. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар