петък, 20 юни 2014 г.

Essence Stay Matt Lip Creams - Smooth Berry

    Голям беше фурора покрай матовите стейнове под формата на глосове или по скоро течни червила според мен на Essence миналата година. Естествено и мен не ме пропусна вълната, сдобих се с червения - 04 Silky Red и малиновия - 02 Smooth Berry. Останалите два - бежов (03 Soft Nude) и пепел от рози (01 Velvet Rose) взех за приятелка. Пробвах ги по веднъж миналото лято и забравих. Толкова свикнах с червилата, че вече много рядко слагам гланцове и като цяло продукти с четка.



       Преди няколко дни се присетих за въпросните "кремове" за устни и реших да понося малината, защото съм луда в момента по този цвят. То не че някога съм спирала да му бъда фен. Смятам, че най-много ми отива той, а и червената гама. :)



      "Smooth Berry" е супер пигментиран и много наситен малинов цвят. Буквално с малко количество по четката можете да покриете устните. Аз се налага да вземам повторно с четката заради големите ми устни, но ако вашите са малки няма нужда. Апликатора е обикновен продълговат, удобен е и лесно се нанася с него. Оформям без проблема контура.



     Трайността им при мен е около 4-5 часа с пиене, като цвета изчезва равномерно. Не ми се разтича. За недостатък бих посочила, че ми се събира във вътрешната страна на устните на "купчинки" и това ме дразни малко. Ако съм навън постоянно трябва да се поглеждам и коригирам. Затова реших да го слагам и през деня да подновявам с червило в тази гама, с което няма прословутото събиране. Така си имам оформен контур (все едно съм с молив) и единствено подсилвам цвета в средата.


        Не ми изсушава устните и не подчертава недостатъци. Това трябва да се търси от един подобен продукт най-вече. Имала съм проблем с червила, които се впиват в "чертите" и при усмивка стои много грозно. Essence Smooth Berry обаче няма да ви разочарова и ще направи устните ви ослепителни.
       Текстурата му е приятна и мека, кремообразна. Усещането при нанасяне е готино и леко. Не бих казала, че стои матово обаче. Просто няма ослепителния блясък на стандартните глосове. Ако беше такъв, не би бил толкова покривен.
      

     Опаковката е от стабилна пластмаса. Не съм ги носила засега в чанта, за да видя дали ще се изтрият надписите. Но това не мисля е от голямо значение. Щом продукта е хубав, се налага понякога да приемаме и подобни качества. Цената е 2 евро, заслужава си и още как. Радвам се, че ги взех, но трябва да ги ползвам често.... :)

    Ето как стои въпросния цвят Smooth Berry:




2 коментара:

  1. Чудни!
    Все още ме е малко яд че не ги вкараха и у нас :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можеш да пробваш от Апокалипсите на Римел, но те бяха около 10 лв. При мен се оказаха не толкова трайни и по-течни и бляскави от Есенсите.

      Изтриване