събота, 21 юни 2014 г.

Kiko Cupcake 656 Pistachio

     Днес ще ви покажа поредният сладък пясъчен лак от колекцията Cupcake на Кико, а именно Шам-фъстъка. Във форумните редици е спряган за един от най-готините от всички и аз лично очаквах малко повече. Не казвам, че не ми харесва, но си го представях по-зелен и ярък от това, което е в действителност. Цвета е много светъл жълтозелен и по-скоро като на неузрял банан за мен.
     Консистенцията му е като на всички останали, които досега видяхте в блога. Гъстичък, но не прекалено и няма проблеми при нанасяне. В сряда вечерта го сложих само на един слой, понеже приятелка ме подкоросваше да й го покажа, че искала да го види и днес беше с едва леко изтъркани връхчета, които се виждат при взиране. (Не съм го пазила изобщо, голяма експлоатация отнесе.) Ето го:


   
              Нанесох още един слой преди малко, запечатах и съм като нова.





    На последната снимка е излезнал по-зелен, отколкото е реално. Все пак не е типичният и познат за мен цвят на шам-фъстък. Може би малко като са добавили банан. :)))
    Частиците са оранжеви и наситено сини, приличат ми на настъргана портокалова кора и морски соли.... стои толкова непринудено и чисто. Много му се радвам.



    Все още е наличен заедно с 4 от другите цветове в немския сайт на Кико, от който можете да поръчате с посредник и ако го искате, то побързайте. Много скоро ще са изчерпани!

    Усмихнат и слънчев уикенд!

Няма коментари:

Публикуване на коментар