събота, 27 септември 2014 г.

Depend Holographic 2032 Denim Blue

    Лятото вече си отиде, а с това и желанието ми да нося светли, ярки цветове за маникюр. Но нали бях мързел и в "блогърски отпуск" около 3 седмици, а през това време си ги носех все още, сега си наваксвам пропуснатото и ви ги показвам.
     Преди 2 год. всички бяхме луднали по холограмите, а след като Катрин Арли затриха или по правилно е да кажа промениха техните с нова формула, която не прави хубава дъга, Depend реших да се правят на хитри и те. На пазара излезна цяла колекция, но отново не бе достатъчна и подходяща за блогърското око. Доста обрана и бледа в сравнение с някои наистина добри холограми. Нали съм алчна, купих 7 или 8 броя от всички 12,  а в последствие размених 6-те и си оставих 2. (Имам още 1, но той е от старите и си заслужава. Него ще ви показвам нататък.) Единият го оставих в оригинал, а 2032 след едно носене промених. В моя случай потъмних е правилната дума. Всъщност съфорумка ми го забърка към лилавосин, защото реалният цвят на Denim Blue не ме кефеше достатъчно. Някак бледнееше. Ето го тук.


    Добре, че направих снимки в слънчеви дни, сега щеше да е непосилно да го хвана. Няма грам такова.
    Забравих вече с кой точно лак ми беше забъркан, но със сигурност е тъмнолилав шимър, покривен на един слой! Новият холограм 2032 обаче си иска 2 за пълна покривност. Нанася се много лесно и съхне бързо, да не кажа че и без топ лак може.



    Недостатъка е, че не е особено траен и бързо лъсват върховете, но пък наситения цвят и комплиментите, които получих за него, явно си заслужава и трябва да му простя. Носих го около 2 седмици за педикюр, от доста време не бях комбинирала с маникюр. Там първо нанесох само веднъж, а след няколко дни сложих още един слой. Издържа прилично и съм доволна. Не обичам да сменям лака често, защото ме мързи да се сгъвам. :)



    В заключение мога да кажа, че са хубави холограмите, но не заслужават реално 5-6 лв за това миниатюрно количество. Има доста по-красиви и с изразена дъга, напр. на Color Club.
    А вие харесвате ли и носите ли холограмни лакове? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар