събота, 1 ноември 2014 г.

Seventeen Supreme 93 & Essence Hugs & kisses "Dreams for sale"

    Здравейте.

    Октомври отмина бързо и неусетно. Напоследък не усещам как времето лети....
    Коледа наближава и все повече ми се носят глитъри, а когато ми стоят непипнати и новички, съм много любопитна как стоят. Последните дни съм и експериментаторски настроена, което е само в плюс за непробваните ми лакове. :)
    Отново instagram е виновен за този ми маникюр. Видях подобен с кобалтово син пясък и глитър като ефект на средния и безименните пръсти. Не ми се търсеше обаче точно същата основа, че всичко е пръснато из кутии и понеже коментирахме с приятелка зеленото коледно Опи, споменах за моя подобен Seventeen. Още на следващия ден го извадих заедно с готиния "Dreams for Sale". Не бях носила скоро такъв цвят и разнообразих малко.
    Не знам защо мнението ми за лаковете на Севънтийн не е добро. Нямах никакви проблеми при нанасяне на 93 номер - покри на 2 слоя, блясъкът му е хубав, но естествено не съхне без топ или поне не за 10 минути. Издържа прилично 3 дни, но може и повече за тези пари. Просто обикновен крем. И на Флормар от 2 лв вършат същата работа. Максималстка съм, какво да се прави. Когато минат стотици през теб, започваш да отсяваш и преценяш кое си струва и кое не.




   "Dreams for sale" е прозрачна база с различни по големина зелени и жълти частици, които "светят" много готино. Това е хубавото при него, че с един слой се оправяте и не си играете да ловите из шишенцето, за да покриете нормално нокътя.




    Обмислям и маникюр със скейл ефект тези дни, само да му избера основата. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар