петък, 30 януари 2015 г.

China Glaze It's alive

    Коледа вече мина, но аз продължавам да си нося лакове, които напомнят много на този празник. И разглеждайки публикациите си, установих, че съм пропуснала да ви го покажа. А аз съм го презполовила почти.
    "It's alive" е типичният за China Glaze глитър. Гъст, покривен, блестящ и впечатляващ от раз. Идеален за сезона, а и не само.



     На два слоя е покрил напълно, дори може и с един по-плътен, ако не ви е нов и се е посгъстил леко. Цвета му е зелено, много интересно и особено в същото време, трудно ми е да го сравня с нещо. Може би е тип каки, даже на жабешко ми прилича. Затова не знам дали би се харесал на всеки и би му отивал.


    Знаете, че глитърите се белят бързо и за ден се отчупват парченца от ъгълчетата на ноктите. Но вече ви продъних ушите сигурно с повтарянето, че откакто ползвах 2-3 седмици Eveline 8-in-1, всичко ми трае по 4-5 дни без проблем. И с този е така, но дори и да имам забележки за часове, не бих се оплаквала. Обожавам коледните лакове на марката!


Няма коментари:

Публикуване на коментар