сряда, 8 април 2015 г.

Kiko Real Glare 03 nail lacquer

     Доста се чудих дали имам нужда от този пясък, защото ми прилича на Zoya Liberty, но цвета му се оказа по-зелен и финиша е по-различен. Има брокатени частици, които го правят идея по-грапав и някак "плътен". Не съжалявам, че го взех, определено не са еднакви двата.
     Също като 06 се нанася лесно, но трябва да нанасяте тънки слоеве, за да не се натрупа. Знаете, ако сте ползвали пясъци колко дебело става и се бели бързо, пада на парчета. Текстурата му обаче е лесна за употреба и четката удобна. Никакви проблеми с оформяне на овала.





     Цвета е тюркоазенозелен, русалков. Много е хубав! Блестящ, но не циганее. Според мен е подходящ и за студените, и за топлите месеци. И на ръка с тен мисля ще стои прекрасно.




    Съхне бързо - след 10 мин. си лягам и нямам поражения на сутринта.



    Не е особено траен, на третия ден започна да ми пада на малки парченца, но на мен и толкова ми е достатъчно. Доволна съм от качеството му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар