неделя, 10 май 2015 г.

Victoria's Secret Forbidden Fantasy Fragrance Mist

     Боди мистовете на Victoria Secrets, а и лосионите за тяло на VS, са много популярни в блог пространството. Още миналата година се появиха няколко от спрейовете в дрогерии Лили, но аз имам Forbidden Fantasy от преди това и не бях чак толкова развълнувана от което. Цената им при пускането беше 20 лв без намаление /със 17 лв/. Не знам обаче дали към момента още се предлагат или поне всички. Имаше налични 4 аромата по спомен: Sheer Love, Love Spell, Secret Charm, Strawberry & Champagne или поне в 2 Лилита, в които бях. Подуших всички с очакването да харесам някой, но уви. Не че ми миришат зле, но за 20 лв. предпочитам да си купя C-Thru, който прави уникален шлейф, отколкото това спрейче. Скоро видях, че вече има и кремове за тяло. Те също струваха около 20 лв.


        Дълго отлагах отварянето на моето, защото имах накупени преди него спрейове от Naturals серията на Avon, но наскоро приключих един от последните и реших, че е крайно време да започна миста. Отзивите за този продукт на места бе ласкав, на други не толкова. Бях чела за висока трайност, която изключва необходимостта от употребата на парфюм след него. За съжаление обаче при мен това е мираж или поне този вид точно. Издържа ми сигурно не повече от час или аз спирам да го усещам след максимум толкова. Същото каквото е и със спрейчетата на Avon.
      Аромата на Forbidden Fantasy е екзотичноплодов и цветен. С маракуя и жасмин е, усещам и двете. Хем има плодовата нотка, хем не е чист "компот", но все пак не ми ухае на нещо впечатляващо и ми бие на евтино на моменти. Приятен е, но не може да замени парфюма ми в никакъв случай. Много обичам и маракуята, и жасмина, обаче ги предпочитам явно като отделни съставки в душ гелове или кремове за тяло. Пръскам се след баня и лосиона за тяло с миста. Леко пощипва, ако съм бръснала краката, но не е непоносимо. При Avon Naturals е малко повече.


      Споменах Avon Naturals - ами сходен ми е с тях, като тук липсва онази спиртна нотка, която имат Ейвънските евтинии в началото. Опаковката им е по-хубава и са по 250 мл mists, особено с етикета на гърба са приятни за окото и тоалетката, но за разхлаждане и освежаване не мисля, че бих купила отново VS. Същата работа ми вършат и другите, които струват 5 пъти по-малко. Вярно - по 100 мл са, но на мен ароматите ми омръзват ужасно бързо и сигурно този скоро ще ми е писнал.

                                  Състава:


       За 2-3 седмици съм свалила около 2 пръста от опаковката, така че не е супер икономичен, колкото се споменава някъде. Общо взето не е лош продукт, но според мен лично има по-добри за същата сума глезотии, на които да се обърне внимание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар