петък, 4 септември 2015 г.

Balea Paradise Beach Duschgel and Cabana Dream Bodylotion

      Paradise Beach & Cabana Dream са от лятната лимитирана колекция на Balea за 2015 г. Paradise Beach е единия душ гел от общо три, а лосионите са два. Другият е Tropical Sunshine. Както знаете всяка година Balea имат подобни летни колекции и винаги успяват да те накарат да си купиш по нещичко от тях. Струват по 2 лв, опаковките им са много весели и ароматите ужасно изкушаващи. Има още спрей за тяло, дезодорант и течен сапун. :)
      Миналото лято пропуснах, но това преди да е изтекло и да са се изчерпали количествата, реших да се подсигуря и грабнах душ гела с лосиона. Като започнем от опаковката, минем през аромата и накрая стигнем до ефекта от двата продукта, нямам никакви забележки.


     Нещото, което ме привлече най-много е аромата на душ гела. Имала съм много с подобен, тропически (плодов) аромат, но този мирише феноменално просто. Няколко пъти се връщах да го душа в магазина и накрая след няколко часова обиколка из Стара Загора, се върнах и го взех. Казвах си, че имам достатъчно, обаче на това нещо устоява ли се? Тц! Ако все още не сте си закупили нищо от тази колекция, то веднага се поправете!


     Paradise Beach ухае на ананас с кокос, но повече се усеща ананаса. Напомня ми и маракуя. Толкова вкусно и тропическо мирише, че се пренасям на някой екзотичен остров с коктейл в ръка. Веднага щом сложа на гъбата, цялата баня започва да ухае и от малко количество, се пени обилно. Мека и плътна е пяната. Почиства добре кожата, не изсушава и аромата се задържа при мен дори след като излезна. Текстурата му е наситено розова (ярка фуксия), прилича на цвета на опаковката и на душ крем, а не на обикновен душ гел. Мнооого ми допада. Втора седмица откакто съм го пренесла в банята, не спирам да го ползвам, Влюбена съм в този продукт!
      Cabana Dream мирише много по-леко и типичната екзотична нотка е по-слаба. Аромата е по-скоро балсамест, кремообразен с намек за праскова и маракуя. Текстурата е като на останалите лосиони на марката, бяла на цвят и доста течна, водниста. Само това не им харесвам в интерес на истината. Понякога като не внимавам е възможно да изцапам нещо около мен, но не е чак такава болка. :) Струва 3-3,50 лв. Много е икономичен. За жегите е достатъчно хидратиращ, но не оставя мазен филм, попива бързо и затова лятото обичам да ги ползвам.



     Приятелка си купи Bodyspray Tropical Sunshine и си го разделихме. Той е с манго и портокал, като е леко сладък аромата и за мен мангото е като това в серията на The Body Shop. Портокала обаче му придава тръпчивост и киселее, отнема от сладостта, така че със сигурност ще ви освежи. Не е особено траен, половин час след пръскане може да си сложите парфюм и да не се смесят. Той е като спрейовете Naturals (Avon). За освежаване и допълване на лосиона.


Няма коментари:

Публикуване на коментар