понеделник, 14 септември 2015 г.

Zoya Zuza

    Zoya Zuza е русалков, тюркоазен шимър. Завършека му не е типичен за летни лакове според мен, едър шимър е и като изсъхне, е матов направо. Без топ лак не го нося и не ми допада. Макар да са ми любима марка, Zuza не ме впечатлява особено. Дали заради блестящите частици или вече съм се наситила, не знам.
    Текстурата му е ок и покритието е много добро - 2 тънки слоя са напълно достатъчни. Има
нужда от топ лак задължително. Не само заради зъвршека, а и за да изсъхне по-бързо. Само трайността ми разочарова. На четвъртия ден връхчетата бяха оголени вече, но не е чак толкова фатално.



    Плътната му формула и едри частици изпиват топ лака явно, защото не се вижда почти. Не може да изглежда като стъкло.



    С 2 думи - нелош цвят, но нищо интересно. Зоя имат много хубави цветове от коледните колекции и те си заслужават повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар