сряда, 30 март 2016 г.

Revlon Uniq One All in One Hair Treatment Coconut

      Последната година, ако не сте забелязали, експериментирам с продуктите за коса. Не бих казала, че съм се затрупала, но определено интереса ми е по-засилен отколкото преди. Имам все по нещичко ново набелязано, което купувам след доста премисляне. Изразходват се бавно и не искам да трупам неефективни за мен продукти. Известно време четох тук там мнения за терапията Uniq One All in One Hair Treatment от професионалните серии на Revlon и отзивите бяха страхотни. Затова и в началото на декември най-накрая се наканих да поръчам от парфюмо класическия вариант в червена опаковка, както и кокосовия.


        Първият и класическият вид е в червено, който ухае ориенталско и леко подправково с препратка към мъжки аромат. Много готино мирише, като на скъп и луксозен парфюм, но не се разнася като този на Orofluido Beauty Elixir. Щеще ми се да е по-силен. Тази опаковка ми стигна за около 5 пъти.



       Кокосовата терапия.... е излишно да казвам, че мирише разкошно на кокос. Няма химична нотка. Сякаш сте на някой тропически плаж с лазурни води и пиете коктейл под палми с кокосови орехи. Мноооого хубав! Освен това се задържа цял ден и се усеща като приятен и ненатрапчив парфюм с кокос.


       Консистенцията на терапията е бяла на цвят и на двата варианта. Бяла и лека, млечна. Като на балсамите за коса е. Не е прекалено гъста, а помпичката пръска по малко и съвсем спокойно натискам около 10 пъти по дължините. Не утежнява, ако не прекалите.


       Относно ефекта и обещанието за 10 в 1, бях малко предубедена. Не очаквах, че може да действа така добре. Знаете повечето маркетингови трикове за няколко в 1 и прочие. От много обещания, та накрая почти нищо. Тук обаче с ръка на сърцето мога да кажа, че прави всичко описано! Може би за цвета на косата не мога да съм обективна, защото моята не бих казала че е боядисвана все още, но се доверявам на другите потребителки.

        - Възстановява сухата и увредена коса
        - Придава блясък и осигурява контрол над къдриците
        - Прави косата гладка 

        - Защитава при термична обработка
        - Защитава цвета на боядисаната коса с UVA & UVB филтри
        - Спомага за лесното разресване и изправяне
        - Разплита много добре
        - Дълготрайно запазва прическата
        - Помага на краищата (заглажда ги и не се заплитат)
        - Придава обем    


        Относно обема не мога да потвърдя, защото аз по начало си имам, но при мен не отнема. Може би зависи по колко се нанася и къде. Пак препоръчвам да се пръска по дължините и корените да се избягват.
       Доколкото знам, продуктите на Revlon от тази линия не се предлагат в България, така че енцо или парфюмо са вариантите за покупка. В парфюмо са малко по-евтини (22,00 с кокоса и 1,80 за мострения размер на класическата), затова аз ги поръчах от там. Може и да ги има в някои салони, но не съм проверявала, за да кажа със сигурност дали е така. Освен терапията, има шампоан и балсам Uniq One. Тях не съм пробвала.


       Много съм доволна от терапията, защото ми спестява употребата на няколко продукта и не отежнява. За първи път виждам толкова бляскава косата си и то с толкова лека формула, ефект който търсих дълго време и получавах само от Орофлуидо, но олиото е тежко и през лятото не мога да го ползвам. Обикновено нанасям спрей за защита, спрей за лесно разресване, олио за краищата и понякога ми идва в повече. А за онези от вас с бързоомазняваща се коса, няма да е особено приятно. Така че с 2 ръце ви препоръчвам при някоя поръчка да си вземете тестова опаковка. Няма да останете разочаровни.



        Опаковката е удобна и формулата позволява директно след нанасяне да изсушите косата си без нужда от разнасяне. Почти като спрей е, т.е. пръскалото пуска по малко и няма начин да попадне голямо количество. Само не се увличайте и не пръскайте около корените. Наблегнете на дължините и разрешете. След това сешоар и се сдобивате с красива прическа за минути. :)



        Съвсем скоро са пуснали и нова терапия - с аромат на лотос. Нямам търпение да се появи в някой бг онлайн магазин и да я взема. :)


3 коментара:

  1. Здравей!Много изчерпателно ревю.И аз си поръчах този продукт.Днес го пробвах за първи път.За сега впечатленията ми са доста добри.Моята коса е с дължина малко под раменете.Дали е необходимо,когато я мия да слагам балсам или спрейчето би могло да го замести?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Балсамите обикновено се измиват и не виждам причина да нанесеш. Ако чувстваш, че косата ти има нужда от повече подхранване и хидратация и няма да ти утежни. Сама по себе си терапията е лека и аз лично си ползвам други продукти. :)

      Изтриване
    2. Здравей. Балсамите обикновено се измиват и не виждам причина да нанесеш. Ако чувстваш, че косата ти има нужда от повече подхранване и хидратация и няма да ти утежни. Сама по себе си терапията е лека и аз лично си ползвам други продукти. :)

      Изтриване