неделя, 19 юни 2016 г.

Колекцията ми четки за грим

     Наскоро една читателка имаше желание да направя публикация с притежаваните от мен четки, защото знам че такъв тип публикации са много полезни, но пък признавам и трудоемки за писане, снимане. Имаше въпроси откъде купувам и коя за какво използвам, затова и реших все пак да преборя мързела. Ще се постарая да съм кратка, защото е досадно и отнема много време да се прочете километричен пост. Ако пък имате някакви въпроси за определена четка, ще ви отговоря в коментарите.
        Нямам кой знае какви и колко четки, но съм открила работещи за мен и съм доволна от тях засега. Една част са на Zoeva, Real Techniques, от бюджетните имам по 7-8 на Avon и Орифлейм, както и на марки като Gosh, Essence, Elf, разни дрогерийни и около 20-тина може би китайски. Не робувам на конкретни марки и си купувам според нуждата и ако нещо ми е харесало. Ще казвам по няколко думи за всяка, а за тези на Zoeva & Real Techniques ще ви оставя линкове, защото съм писала за тях подробно в отделни публикации.


      Имам и желания за бъдещи покупки, но не смея да се засилвам. Ако купувам, искам по 6-7 накуп, 2-3 не ме устройват :D и затова си трая. Харесала съм 12-13 на Morphe и още толкова на Zoeva, но кротувам за момента. Да видим до кога. :)


            В двете кашпи от Икеа си държа основните четки за очи и най-ползваните за фдт (всички на Zoeva), пудра и контуриращата на Aura.


       Започвам с четките ми на Avon за очи. Двете с най-малки глави са ми най-ползваните четки. Идеални са за озаряване/вътрешния ъгъл на окото. Те са ми от един комплект. Беше в страхотен кръгъл кожен несесер. Вътре се помещаваха 5 четки, тези двете + плоската за сенки и мисля една за руж, но нея не харесах и отдавна я няма при мен. Малката за сенки е за преливане. Когато нямах други четки в началото я ползвах, но сега ми е неудобна. Тази за червило също не ми е любимата и като цяло не харесвам подобни четки, защото много трудно се чисти червило или глос от тях.


       Плоската, която е с апликатор от другия край е стандартна за нанасяне на основен цвят на подвижния клепач. Косъма й е по-сбит и е хубава за прахообразни или по-твърди /печени/ сенки. Златистата е от Ungaro серията. Тя също беше част от комплект в мини несесер. Често нанасям на подвижния клепач с нея и ми е удобна. Особено когато другите ми плоски четки са мръсни.


       Четките ми на Орифлейм също ползвам от време на време, но преди бяха едни от първите ми и особено плоската в тъмнолилаво с апликатор, я имахме с няколко съученички и скъсахме от употреба. Много добра беше по онова време. След това я спряха и пуснаха серията в черно, но сякаш другата ми харесва повече. Тази по-голямата (третата от горе надолу) е за коректор и толкова я исках, а тогава трудно я взех и така не съм я ползвала по спомен. Останалите са за вежди, мигли, червило и посягам рядко към тях. В златисто са от серията Джордани и също рядко ползвам.


      Тази за сгъвката от време на време решавам да я вкарам в употреба, обаче боцка неприятно и само при крайна необходимост посягам към нея. Скосената за очна линия пък е доста фина и трудно нанася очна линия. Аз и гел такава рядко слагам, имам само една сива и така си стои.
Тази за червило пък е много мека за това й предназначение, а като знам че дадох 10 лв за нея....


       От четките ми на Zoeva, знаете, съм изключително доволна и ползвам ежедневно. В този пост сте чели за всяка от тях. Не знам обаче аз ли не ги суша правилно, вижте трите с бял косъм (227, 231, 234), са започнали леко да позеленяват до металната част. Май завъждат бактерии или аз не съм наред. Ще трябва скоро да ги сменям, макар че си вършат перфектно работата.


      MAC 217 сигурно аз съм единствената, която не заприпада по нея. Не съм усетила да ми даде нещо повече от Zoeva 227. Така както се справям с едната, се справям и с другата. Ако трябва да изгладувате близо 50 лв за нея, защото не са никак малко, добре го премислете и то, ако не сте сакати в ръцете. За мен, не е жизненонеобходима в случай, че не сте чак толкова запалени по грима.


      Зоева 316 бях разменила преди време и трябваше пак да си я набавя, макар че както писах не ползвам почти гел очна линия, но знае ли се какво ще ми дойде на ум. А и с това увеличение на цените постоянно, по-добре да я имам. Много е удобна и затова не съжалявам.


      Четките на Real Techniques за очи от луксозната им серия не знаех колко и дали ще ползвам, а вярвайте ми, посягам почти всеки ден към тях сега. Особено тази ъгловата ми е перфектна за попълване на веждите. Другите ползвам за коректор и нанасяне на цвят под веждата.
      Тези на Gosh ви ги показах в началото на месеца и мнението ми не се е променило. Егати яките четки са и в буквален, и в преносен смисъл. А на Mania са евтинийки. Преди години като излезнаха, тези двете си ги купих по 1,20 (за очната линия) и 1,80 плоската за сенки. Ами вършат работа да ви кажа. Особено тази фината е идеална за очертаване на окото с тъмни сенки под долните мигли. Много лесно и прецизно се работи с нея. Другата я препоръчвам за прахообразни сенки или такива, които не се прашат лесно.


      Тази на Stila 10 е за очна линия, но е с по-твърд косъм и според мен е ок за вежди повече. До нея е на Donegal за коректор, имитацията на MAC 217, която впрочем за нищо не става. Не си струва и 1-я долар.


       В металната саксийка от Джъмбо си държа четките с по-къси дръжки, спиралите и очната линия с един двуфазен лосион за почистване на грим на Avon Extralasting.


       Следват малко сборни марки. Четката за червило на Seventeen между другото е най-добрата за тази цел, от всички които съм пробвала. И формата, и размера, и космите са супер. На Кент е нещо като пенсил, но е по-остра и боцка. Честно казано преди я ползвах, но в момента ми боде доста и почти не посягам към нея. Плоската на The Body Shop Nature's Minerals е мекичка плоска четка и удобна за нанасяне на сенки на подвижния клепач. Не е лоша и може би не бих й обърнала внимание, ако не ми я бяха подарили. Заслужава си, но не и на редовната цена от 9 паунда. Останалите не са нещо, които си струва да търсите, затова няма да споменавам за тях.


      Освен последната, която е копие на една от прецизните мини четки на Real Techniques. От снимката в Buyincoins бях останала с впечатлението, че е нормална плоска и бях озадачена като пристигна. Става за нанасяне на ярък цвят или просто за акцент около кладенчето. Беше 1 долар.


       Това бяха четките ми за очи, а сега следват тези за лице. Тях съхранявам в тази кожен органайзър от Джъмбо и в едната кашпа от Ikea. Кожените органайзъри май вече се намират трудно, но наскоро видях по-голям с чекмеджета в магазин Jysk. Ако си търсите нещо за съхранение на гримове, хвърлете му едно око. Скъпичък е обаче, струваше 40 лв.



       Започвам с любимата ми част, четките за фдт. Преди години ползвах само пръстите ми и когато дойде време да поръчвам от Zoeva, изгледах и изчетох всичко в нета тогава по няколко пъти. Бях се зомбирала. Честно казано не очаквах, че аз ще изпитвам ужас в случай, че ми се налага да разнасям пръсти от тук нататък. Така се промени начина ми на гримиране, затова ви препоръчвам да осмислите и вашия, ако не сте ползвали този жизненонеобходим "уред". :)
   

      Изключително доволна съм и от Zoeva и от Real Techniques. Е, само stippling-а им не става. Просто се скубе много и е супер рядка, че прави черти по лицето. Все още не съм се сдобила с аналогичната на Zoeva, но ме е страх да не е същото и с нея.


       Тук можете да прочетете за Powder Polish, както и още няколко други четки на марката. А ето тук за останалите за лице.
     
        Плоските четки на Oriflame & Mania ползвах броени пъти като ги купих, не бяха супер зле, но не ми бяха особено удобни. Ъгловата на Real Techniques става, обаче тя пък изисква повече време и старателно разнасяне. До нея е една stippling на МАК от някаква лимитка, която ми даде приятелка. Беше решила да я хвърля, защото се скубе много и я помолих да ми я даде да я пробвам, но наистина не става. Също като стиплинга на Real T. прави черти по лицето и по-добре да ползвам пръстите си. Ъгловата/плоска на GG е на Орифлейм, която също не ползвам често. Прекалено малка е и изисква дълго време работа. Ако нямам нищо друго под ръка става, но не си струва парите. Двете китайчета след нея са в пъти по-добри. Тях имам от Buyincoins. За по 2-3 долара хич не са лоши.


       Следват имитации на Японката на Nars, които в началото доста употребявах, но сега е от дъжд на вятър. Меки са и доста пухкави, затова и не мога да нанасят много добре руж, бронзър или хайлатър. Любима ми е обаче контуриращата на Aura, която ползвам и за трите неща. До нея са Real Techniques Contour Brush и Zoeva 110 Face Shape. Те също ми вършат чудесна работа и обожавам да нанасям коректор с тях напоследък.



       Допреди да получа 301 Flat Contour (тази в розово злато), ежедневно посягах към Zoeva 109 Face Paint. Сега обаче на Real T. ми е по-удобна, защото работя по-бързо с нея. Хем нанася, хем прелива едновременно. Повече за всички останали Bold - тук. Vegan варианта на 109 обаче хич не ми е любим, защото е доста тънка и прави много отсечен контур, трудно се прелива с нея и трябва да довършвам грима с още една четка. До нея е една китайска, която става за контуриране с кремообразни продукти, но пък тя е прекалено голяма. Иначе косъма й е много мекичък и приятен.



       И трите ми четки за хайлайтър, са ми любими и ползвам с удоволствие. Наскоро обаче си взех една евтинийка на Impala, а именно блендиращата им и ми скри шапката. Това нещо струва само 2,50, но спокойно може да замести setting-a на Риъл Техникс. Малко по-малка е от нея, но върши идеална работа. Ако не ви се дават 15 лв, а и дори да я имате, не ви пречи да си купите и една преливаща на Импала. :)








     Като огромен любител на ружа, имам 10 четки за целта и всички си обичам, но любими са ми двете на Zoeva, златната на Real Techniques, както и малката черна на Essence. Последната всъщност е за пудра и я имам от 6-7 год., но я преоткрих всъщност тази година. Много ми е удобна, мекичка и не отнема много продукт, така че позволява напластяване. Четката на Real Techniques от класическата им серия обаче ми е прекалено голяма и бих нанасяла бронзър или контур нея, защото иначе мога лесно да се направя на клоун. :)



      Двете ъглови бамбукови четки на Elf ми бяха страшно любими, но не знам на периоди ли съм, в момента не ги ползвам. Иначе са с точната големина, много мекички и особено добри са за по-печени ружове, от които трудно се отнема. Тази им серия обаче я спряха от производство.


      Пудрата е продукт, без който не мога, ако съм решила да се гримирам цялостно. Фдт без нея не слагам. И по тази причина имам не една четка за целта. Най-любима и използвана от всички ми е на Ecotools. След нея харесвам плоската на Elf (ползвам я с Aura Shine Killer, защото формата й лесно взема от контейнерчето), двете на Real Techniques, голямото кабуки на Ecotools и кабукитата ми на Elf с двете розови китайчета. Тази на Avon Luxe, както и двете на Oriflame са с естествени косми и са много груби. Преди години ги ползвах, но сега абсурд.





       Когато ви писах за контуриращите ми четки, забравих последната която взех заедно със Bold на Real Techniques, а именно копието на Nars Ita. Мнението ми е като за Yachiyoo. Много мека и рехава е, за да нанесе плавно и хубаво продукта, скубе се малко и не съм във възторг. Става, ако харесвате съвсем леко загатнат контур, но не я препоръчвам.




       Имам 4 кабукита, като първото в златно на Орифлейм Джордани не харесвам. И то като четките за пудра на марката е грубо и боде. Останалите 3 обаче са ми любими. Толкова са пухкави, че ти е кеф да нанасяш пудра или бронзър с тях.


        И последната ми четка е за маска на Орифлейм. Тя вече си струва! Цената й е около 3-4 лв като е намалена. Косъма е синтетичен и е много сбит, затова нанася перфектно маска, така че спокойно можете да забравите за цапането на пръстите си. Козметички съм чувала да я хвалят, така че определено си струва.



        И така, това бяха всичките ми четки за грим. Не са много, но не са и малко. Намерила съм си своите за моите нужди, за други пък различни приложения от дадените от производителя и когато изцапам любимите, посягам към останалите. Ще се радвам да разгледам колекциите и на други момичета, ако им се занимава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар