неделя, 21 август 2016 г.

Шоколадовото колие

       Ако ходите по базари и подобни мероприятия в столицата или обичате красивите и интересни аксесоари, почти съм сигурна, че сте засичали някъде изкушаващите бижута на Биби Копоева от Огледалце, огледалце. И няма как иначе. Почти веднага ти се приисква да имаш поне едно от тези сладки, но с 0 калории шоколадови бисквитки, донъти, мечета, сладоледи, мъфини, блокчета Lindt. Общо взето всичко, което гали небцето и сетивата ви. :)


         Не успях да устоя и аз разбира се. От над година ги гледах и въздишах, но трябва да си железен и да не ти се прииска да си вземеш поне едничко. Като голям чревоугодник и любител на сладкишите, си поръчах това страхотно колие и диадема. Пристигнаха за по-малко от 10 дни. Биби беше бърза и се съобрази с изискването ми да пристигне преди 7 август, когато и прибавих още една година към скромните ми 24. Исках да бъда с него на празника, за да го направя по-специален и красив. Такъв и беше.

 
   Свещичката на Gancini пък го направи и ароматен. Не мислех да я паля, но не устоях. Цялата стая ухае на боровинка като влезнеш. И аромата ми напомня много на нещо от детството, но не мога да си спомня какво.



          По модел на Биби си избрах моето колие, като промених някои от елементите, за да отговаря напълно на вкуса ми. Мисля че се получи страхотно. Всички колеги и приятели го оцениха и бяха впечатлени. А аз останах предоволна и щастлива от подаръка, който си направих. Бях малко притеснена за тежестта му, но можете да сте сигурни че е едно от най-комфортните за носене колиета и изобщо не тежи. Закопчалката му е с магнит и е супер удобна. Стабилна е, противно на очакванията ми. Изработката на елементите е страхотна и любовта към всеки детайл си личи. Белите мъниста са от естествен камък. Аз съм капризна, но към тези аксесоари нямам никакви забележки.




          Диадемата също ми пасна идеално. Не ми стяга зад ушите и мога да я нося цял ден. А ако знаете как привлича малките деца? Стойте далеч от тях, когато я носите. Рискувате да останете без нея иначе. :)



         Освен във фейсбук страницата, която ви оставих по-горе (линка е името), можете да поръчате и от тук.




       Ако търсите оригинален подарък за ваша приятелка, която обича вкусните десерти, то със сигурност ще я зарадвате с едно подобно колие.

4 коментара:

  1. Ох, страхотен е целият ти пост, денят ми започна сладко! <3 Колието е невероятно яко, но е суперзадължаващо... Ивче, не видях диадемката на линка, който си посочила, можеш ли да споделиш цената й, разбира се, ако няма проблем.
    Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за хубавите думи. Не е много задължаващо колието, ако човек не ходи облечен с официални дрехи постоянно и работата му не го изисква. Аз имам възможността да се обличам както ми душа иска и пасва на голяма част от гардероба ми. :) Диадемата е 30 лв. Колието - 75.

      Изтриване
  2. Разкошни са!Точно щях да те моля за снимка как стои колието.Много ми харесва и смятам скоро да си поръчам и аз :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сигурна съм, че ще се влюбиш в тях. Знам че и ти като мен обичаш сладкаишите, така че действай. :)

      Изтриване