сряда, 7 септември 2016 г.

Avon Planet Spa Dead Sea Minerals - скраб и масло за тяло

         Много пъти вече съм писала за Спа продуктите на Avon и колко ги харесвам, особено маската за лице с МММ. Този пост също няма да е по-различен, отново ще ги хваля. ;) Но и при такива ефективни помощници за кожата на тялото, когато жаркото слънце я изсушава неимоверво, не мога да не отбележа че си струват.
         Все още си спомням хубавия аромат на серията с маслина и как обичах да ексфолиирам тялото си със скраба. Липсва ми, но имам други набелязани и в шкафа чакат нови, затова не съм го взела отново. През изминалият месец си спомних, че имам този с минерали от Мъртво море и реших да го изразходя докато все още е топло и аромата му ще ми подейства супер ободряващо. 


         Освен него, съм се запасила и с маслото за тяло от серията. То е със същата текстура като маслото от серията с франджипани и лимонена трева. Плътно, с богата подхранваща и хидратираща формула. Нужно ви е малко количество, а аромата би погалил и сетивата на мъжката половина. На глина и минерали, на солта от дълбините на морето ухае. Много различен и далечен от плодовите, цветни, сладки и ориенталски.




       Скраба е почти идентичен на маслиновия, като ми се струва идея по-рядък от него. Частиците макар на пръв поглед ситни, ви уверявам че при допир с кожата ще усетите колко добре премахват грубата кожата. Порите ви са почистени и буквално започват да дишат. И мириса му сякаш допринася за това. Подобен е на захарните ексфолианти, но кристалите не са толкова едри и жулят по-леко.


        Ако скрабовете на Рефан стигат за 5-6 пъти максимум, то тези Ейвънските определено не се изразходват толкова бързо. Може би за двойно повече време. Нужно ви е по-малко количество. Създават илюзия за лека пяна, но това може би се дължи на почистващите агенти в тях.


        Не изсушават кожата, но и не дават някаква грижа, така че аз предпочитам да нанеса крем, масло или някакъв лек лосион, с който да подхраня и хидратирам кожата си.



       Цените са около 10 лв за всеки продукт, ако има някакво намаление. Понякога ги пускат и 2 за 1 около 14 лв. С две ръце ги препоръчвам, заслужават си и маслата и ексфолиантите от сериите МММ и със Средиземноморска маслина.


Няма коментари:

Публикуване на коментар