четвъртък, 1 септември 2016 г.

Chi Keratin Silk Infusion

        Есента чука на вратата ни и е време да подготвим не само гардероба, но и козметичния ни шкаф с продукти, подходящи за по-хладните месеци. Започвам новия месец с един любим мой продукт за коса, а именно Кератиновата терапия на Chi. През зимата ви писах за познатата и всеизвестна Течна коприна на марката Chi, след това пробвах Аргановата терапия и все още нямам конкретно изградено мнение за нея всъщност (затова и се бавя с нейното ревю), но днес ще ви запозная с кератиновия финиш. Получих го с последната си пратка от сайта за  козметика parfimo.bg тази пролет. Продукта си го избрах за проба, не съм го купувала.



      В същата сладурска пластмасова тубичка е и тази терапия, която стига за доста дълго време. Поне за 2 месеца при дълги коси. По принцип кератиновите терапии са предназначени за третирани и изтощени (руси, къдрави) коси, затова и в повечето случаи на нормални и небоядисвани се отразяват отрицателно (правят ги сухи) и все пак зависи от продукта. Тук можете да прочетете малко повече за този вид терапии. Ако ви пасне и не изсуши косата ви, няма проблем да го ползвате. Така се случи и при мен.


      Терапията има прозрачна гелообразна текстура и ухае на цитруси - леко парфюмно. Аромата не е много силен, така че не се смесва с парфюма. Много сходен е с Incanto Shine на Ферагамо.


           Нужно е малко количество (няколко капки), като мога да сложа и двойно, защото съм с гъста коса. Нито веднъж не ми се e омазнила или станала на клечки, но зависи все пак от състоянието и дали сте нанасяли някакъв друг финиш. Не губи от обема си, нито утежнява. Корените ми се задържат чисти и свежи 3 дни, колкото обикновено. Нанасям в краищата и остатъка по дланите ми по дължините. След изсушаване, крайчетата за загладени, и подхранени. Цялата коса става много лъскава и подредена. Дори на втория ден, остава перфектно чиста. Случва се да я къдря с маша и пада до 2 часа, защото е доста мека.
Много ми допада ефекта от Chi Keratin и пак бих си купила като го изразходя. За месец съм изразходила по-малко от половината и то при щедро нанасяне, а момичетата с необходими 2-3 капки, сигурно ще го имат поне 3 месеца.



        От трите финиша, най-доволна останах от този и смело го препоръчвам. Струва 3,80 лв тази опаковка, но в момента е налична само голямата от 59 мл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар