неделя, 16 октомври 2016 г.

Essence Girls Just Wanna Have Fun Highlighter

       Лимитираната колекция "Момичетата искат да се забавляват" на Есънс е налична в магазин Дебенамс, както споменах в поста за четворката сенки. От там се сдобих и случайно с хайлайтъра. Бях се отказала заради наличието на много такива продукти, но приятелка ме изненада с него. Дали е заредена на други места лимитката не знам, може би предстои. Следете какво споделят Додис във фейсбук. Цената му е 7,50 лв.


         В началото при суоч с пръст, продукта не ми допадна и дори малко ме разочарова. Затова и в коментар тук на една от вас, писах да го пропусне. Но на лице всъщност е хубав, изненадващо добър бих казала и му обърнете внимание, в случай че го срещнете някъде. Ако харесвате хайлайтъри със студен подтон и бели шимър частички, който няма "металическия" завършек на Мери-Лу, с мазна кожа сте и търсите по-нежен и мек блясък, тогава би ви харесал. Или пък предпочитате просто по-деликатно озаряване, което си личи, но не е натрапчиво и не заслепява. :-)


         Формулата му е пудрена. Когато разтъркате с пръст, буквално продукта който полепя по него е бял и сякаш е пудра. Частиците дори не се виждат особено, но нанесен на скулите, разкрива красив "фрост" ефект. Напомня ми на колекцията със Снежанка.


         Очудва ме и трайността за подобен завършек и пудрена текстура. Издържа ми почти цял работен ден с леко избледняване. Позволява да го напластите според предпочитанията ви и търсения ефект, което го прави идеален за бърз грим и няма как да сгрешите. Разпрашва се съвсем малко и то с пухкава четка, ако отнемате по-голямо количество.


        Този пудрен ефект, постигнат на суоча с пръст, на лице го няма. Там полепват почти само блестящите частици и стои много красиво.



          Цвета му е подходящ за светли /бели/ кожи и среднотъмни. Мисля че на по-тъмни, би изглеждал бял и ви съветвам да си потърсите златист хайлайтър.



           Няма да излъжа, ако кажа че принта беше главния виновник да хвърля око на този продукт от колекцията, но не съжалявам. Есънс са много иновативни и ме очудват как успяват толкова години наред да поддържат интереса към лимитките им буден. При тези цени, е ясно защо са вървежни. Постоянно имат нови продукти и подобряват формулите, но лимитираните за мен си остават тези, които крият големи съкровища понякога.

6 коментара:

  1. Страхотен е! Ако нямах мазна кожа, щях да го купя със сигурност!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вземи го! Не е от мазните хайлайтъри, а тип пудра. ;)

      Изтриване
    2. Вземи го! Не е от мазните хайлайтъри, а тип пудра. ;)

      Изтриване
  2. Изглежда много хубав за светла кожа! С кое червило си на втората снимка? Страхотно е! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лилавеещото ли? Avon UCR Very violet. Ако е другото - 610 от новите на Ревлон. :) Да се обадиш като пристигнеш.

      Изтриване