петък, 30 декември 2016 г.

Празни опаковки - декември 2016

     Тази година измина много бързо. Сякаш вчера беше януари и ето че отново сме на прага на 2017-та. Доста се чудех дали да пускам този пост, защото нямам кой знае какво, но ако запазя ще станат прекалено продуктите за следващия и публикацията отново ще е километрична. Затова започвам без да ви се обяснявам повече. :)


       Не останах очарована от пяната за бръснене на Wilkinson Sword. Като цяло моя милост не смята този продукт за много нужен, ако самобръсначката ви е прекалено остра. Общо взето мога и без него. А и тази не е особено икономична сякаш.


       Крема с коноп на The Body Shop Hemp ми е любим. В parfimo.bg е само 5,90 и само заради него си струва да пусна поръчка, естествено не само за един продукт. Много добра грижа е за сухата кожа и през зимата. Плътен, мазен и чудесно хидратира, подхранва. Аромата му не е от най-приятните, обаче заради грижата си струва да се преглътне. Опаковката му ме дразни, но няма пълно щастие. Този на Essence с киви (с ягодата също изразходиха родителите ми, майка изхвърлила тубичката) не става. Трите крема от тази серия освен че бяха гъсти като масло и ухаеха хубаво, не правеха друго. Малко след намазване няма и помен от тях, а след измиване ръцете ми ставаха сухи отново.
       Спиралата на Yves Rocher Vertigo ми хареса за ежедневен грим. Не че не я ползвах и за вечерни излизания де. Извиваше, удължаваше и разделяше леко, но подчертаваше по-скоро естествените мигли. Драма ефект няма как да придаде. Като недостатък отчитам факта, че се ронеше малко, а аз не напластявам. Четката иначе беше удобна и не слепваше, освен ако не реша да нанасям втори пласт. Не ми дразнеше очите и се сваляше с малко усилия (измивах с гел + мицеларна вода след това за остатъците).

        Очната линия на Golden Rose Dipliner Black ми стана любима и отново си купих от нея в началото на месеца. Последните седмици усещах, че вече е към края си и има капчици, но въпреки това ми стигна за почти целия декември с малко разтръскване. Не прави сууууупер наситен черен цвят, но е достатъчно пигментирана за моя вкус. Лесно се работи с нея, не мърда по цял ден, освен ако не ми се насълзят очите, супер икономична е и е много бюджетна (едва 3,50 лв). На мен ми стигна за над година.


        До очната линия е базата за сенки на NYX HD. Честно казано останах със смесени чувства към нея. В началото ми трябваше доста време да се науча да слагам точно количество. А сега сенките явно поради някаква друга причина ми се събират още към обяд. Има още в нея, но не мисля да я използвам повече. Купих си на Катрис.
        За гел топа на Essence нямам отделен пост. Няма и да направя, защото отдавна съм замислила друг за сравнение и ще го спомена там. Използвала съм го не повече от 10 пъти и се сгъсти кошмарно, но и когато беше нов, не ми хареса. А когато преглеждах какво има в шкафа преди седмица и го отворих, в ръката ми остана само капачката с пръчка. Четката остана вътре, топа е станал буквално на камък.  Все се чудя какво толкова му харесват всички, като има в пъти по-добри от него, които могат да се използват докрая на опаковката и не стават на лепило. Освен това са на същата цена. За мен не струва и 2 лв този продукт. Базата на Катрис мисля че съм я показвала преди, но отново и за нея - безполезна. Става на трохи, сгъстява се бързо и не удължава трайността.
         Двата балсама за устни на Le Petit Olivier с Shea и M&M Chocolate Milk имам от поне 3 години. Първият е с претенции за по-изчистен състав, което не е така, не се вмириса и това е показателно всъщност. Не ме впечатли. Мек е като вазелин, но не стои мазен. Откъм грижа обаче хич го няма. Ползвах го последно сутрин, когато се гримирам пред огледалото и не искам устните ми да са сухи. Категорично не бих купила повече. Шоколадовия пък беше като масло. Малко след нанасяне и особено ако сте навън или преди него сте били с червило, започва да се събира на онези отвратителни лигави линии във вътрешната част и е ужасно. Мирише хубаво, но толкова.
        Двуфазния лосион за почистване на водоустойчив грим на Avon не ми хареса. Сваляше грима, но не толкова успешно и лесно, колкото според мен трябва един подобен продукт. Задържах тампон около 30 секунди, но от спиралата винаги имаше остатъци и трябваше да минавам с мицеларна вода, което за мен обезмисля употребата му. Оставя лек мазен филм, което е нормално, обаче ми миришеше на гадно. На нещо като бензин и ми дразнеше леко очите. Не е икономичен и смятам, че не си заслужава дори цената от 3 лв, за която го бях взела. Ще използвам шишенцето за пътуване или други цели, понеже е малко и ще е удобно.




         Серум за растеж на вежди от лимитираната колекция на Essence очудващо ми хареса и видях наистина ефект от него. Веждите ми ставаха плътни, сякаш наистина ги попълваше за няколко дни употреба и растяха по-бързо. Опаковката ми стигна за около 3 месеци с малки пропуски. Мисля че имам откъде да си купя нова опаковка и смятам да го направя. Надписите на опаковката се изтриха, но това не ме тревожи. Четката иначе е удобна и ще си я запазя.

          Тези дезодоранти Activelle на Орифлейм са най-смотания техен продукт. Не че не вършат никаква работа (предпазват), не че дразнят кожата, обаче това ми е сигурно петата бройка и след втората всеки флакон след максимум 10-я път, спираше да пръска. Харесвам ароматите им, но толкова. Тази опаковка ми е втора от този вид, наскоро ми я подмениха, защото беше чисто нова и не пръскаше. В момента е поне половин и пак не иска да работи. Какво ли не го правих и не иска да работи. Ще върна и него, но повече няма да купя никога от тях. Нямам намерение при такова разнообразие на пазара да се занимавам със смени постоянно.


         За лосионите на Yves Rocher съм ви говорила доста и не искам да се повтарям и потретвам. Харесвам ароматите им, особено тези коледните. Попиват бързо и са глезотия. Ще продължавам да ги купувам. Цяло чудо е, че успях да изразходя за толкова кратко време от тазгодишната коледна колекция с клементина и канела.
         Ароматизатора на Glade Lavender & Vanilla мирише готино, обаче последните месеци изхабих 3 с аромат на лавандула и за момента се наситих. Някога в бъдеще може би пак бих взела. Много са икономични и изпълват цялата стая.
         Розовата вода на Alteya Organics не ме впечатли с нищо. Нито аромат, нито действие видях някакво. Не че мога да очаквам кой знае какво, но по-добре ми действа сякаш розовата вода на Българска роза Карлово и при изразходване на останалите в шкафа, ще се върна отново към нея. Термалната вода на La Roche Posay по същия начин не прави нещо, но я харесвам заради лекото охлаждащо действие и сякаш успокоява малко кожата. Затова лятото си взех от промоционалните мини флакони на Avene.
       Маската на Apivita с морска лавандула ухае хубаво и ненатрапчиво. Прилича на крем и леко попива. Прави кожата много мека и гладка. В чуденка съм обаче дали бих я купила отново при тази цена. Едното саше стига за 2 пъти.

        Мини комплекта с тестери Vichy Aqualia Thermal взех през октомври от Субра, когато имаше промоция с талоните за отстъпка от 10 лв при покупка на 1 продукт от кутията, защото исках да си купя околоочен. Държах много да ми дадат Idealia, но момичето в аптеката беше настоятелно и каза, че Аквалията ще ми е достатъчна за моите нужди. Е, не вярвах докато не ги пробвах. Наистина и хидратиращия крем за лице, и околоочния ми бяха супер. 3 мл-овите тубички ми стигнаха за 3 пъти всяко. Макар да обичам ароматизираните продукти, ми се искаше сякаш да бъдат идея по-леки, но въпреки това се справяха доста добре с хидратацията.




        И най-голямата ми изненада беше околоочния. Изчетох всички ревюта в нета сигурно и очаквах да ми попива бързо и да не върши никаква работа, но грешах. Текстурата прилича на серум и хидратира доста прилично. Оставя зоната еластична и мека. Все още не знам обаче дали бих го взела в пълен размер. Мострата му ми стигна за около седмица. Не дразни. За тонираният крем/фдт не знам какво да кажа. Рядък е и е с ужасен морковен цвят. Реших да го пробвам с надеждата за адаптация, но нямаше шанс просто. Веднага го изтрих.

          Обичам да ви показвам и по няколко неща за хапване обикновено, затова съм запазила отново на тези крекери Zido с един от веган десертите им + шоколад на Loacker и бисквитка Kings. Много ми харесват крекерите на марката, както и сладките десерти. Дори повече от RooBar бих казала. Бяха намалени докрая на месеца в Лили и при последното ходене си взех за хапване по път към вкъщи. Опитвала съм и с ядките, а сега със смокиня. По 40 гр са (в 100 гр има 421 калории).


      Миналият месец ви бях показала от друг вкус от солените. Тези си имат вкус на чушка и домат. Много леко пикантни са.



        Био солетите на Амира също ми харесаха. Мисля че ги взех от Кауфланд за 0,75 и пак бих си купила. Нямат голяма разлика с обикновените, ако се чудите. От пълнозърнестото брашно имат друг аромат, но са вкусни.
        Това е първият десерт на Локър, който опитвам. Все ми се струват скъпи сладките им на тази марка и подминавам. Не е лош шоколада, но очаквах друго и не бих повторила този специално. Веси ми похвали Тортината и в Била я гледах днес намалена, но някак не бих прежалила близо 5 лв за 3 или колкото вафлички са вътре. :D


        Бисквитките на Kings обаче обожавам. Приличат на кекс, толкова са меки, а парченцата шоколад с ядки хрупкат готино. Страшно са вкусни. Има ги в Била също (другият вид е само с парченца шоколад и също е страхотен), по 4 в кутия се продават мисля. Десерта за диабетици Стевия на Bg Line с кокос и чиа очаквах да е от типа на суровите десерти, но се оказа шоколадов отвън. Не е лош, бих си взела някога пак от него. Черният чай на Akbar Blackcurrant ми е най-приятният черен чай, който съм пила до момента. Не е толкова силен и горчив. Касиса се усеща хубаво и отново бих си взела.

2 коментара:

  1. Поздравления за лимитирания лосион на YR! Възхищавам ти се колко си бърза! На Golden Rose очната линия ми е любима, имам си 3 от нея в запас даже, не знам дали съм ти казвал. Като качество/цена не съм срещала нещо по-добро.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами честно казано изведнъж ми втръсна аромата. Започна да ми мирише като на ферментирало, хаха. Затова и гледах да го измажа бързо. А за очната линия си ми казвала. Аз от теб се навих да я пробвам и не мисля да сменям с друга при тази цена. :)

      Изтриване