понеделник, 31 юли 2017 г.

Празни опаковки

        Готови ли сте за поредната доза празни опаковки? Аз отново имах колебания дали и този месец да не пропусна, защото не съм видяла дъното на всичко, но като знам колко щяха да се натрупат и реших да наснимам набързо торбата и да я засилвам към коша. Пък от което имам останало количество, ще разкарам след седмица.


       Започвам със скромните 3 бройки от декоративната козметика. Най-любимата ми пудра за лице бяха тези метеорити на Guerlain *Mythic. Хем озаряваше, хем матираше чудесно, хем придаваше лек фотошоп ефект. Последната година почти не се усещаше аромат, но вършеше работата си и затова ги използвах до последно. Имам още няколко ситни перлички на дъното. Спиралата на Aura Shape it up също ми е любима. Влюбих се в нея още от първата употреба. Така беше докрай. Дадох и на 3 колежки да я пробват - категорични бяха и те. Останалите 2 на марката са също толкова хубави и препоръчвам. Трети фаворит - очната линия на Golden Rose Dipliner. Купих я зимата, което ще рече че съм я използвала точно половин година. Трайна, лесна за работа и с добър пигмент. Лесно се сваля, но не е водоустойчива. При сълзи не издържа. Отново бих купила.


        В този пост май голяма част от продуктите ще се окажат любимци. Знаете безрезервната ми любов към ароматизаторите за стая на Glade & Air Wick. Сандалово дърво и ванилия на Glade ми идваше малко по-силен и сладък, но не ухае на евтино и е доста траен. Този с бял люляк обаче за пролетта е върха. Супер нежен, чист и натурален. Тоалетната вода на Yves Rocher с мандарина е много сочна и приятно. Действа охлаждащо и освежаващо. Не е от трайните, но пък не се натрапва и я подновявах често.


        В началото на тубичката, мицеларната вода на Nivea не ми се стори нещо особено, но в последствие ми хареса. За мен е с почти идентични свойства с розовата на Garnier. Не оставя лепкав или мазен филм, не изсушава, не люти, почиства добре и е икономична. Освен това я взех за 5 лв и си е супер изгодна. Същото беше и с мицеларния гел на Garnier, който лютеше доста неприятно и аха да изхвърля. Реших да му дам шанс и след 5-6 пъти спря да ми дразни, почиства почти перфектно грима (на 97 % и то остатък има от спиралата единствено), не изсушава и една помпичка е напълно достатъчно за пълен грим на цялото лице. Измиващия гел на Avon Naturals с маслина обаче е разочарование. Люти зверски, изсушава кожата и само аромата беше неприятен. Повече не бих купила никакъв продукт от серията за лице. Лосион за тяло или спрей да, но не и от бялата козметика. Такова е мнението ми и за тоника с арган и розова вода. В началото го харесвах, обаче забелязах неприятно парене и го зарязах малко под половината. Плюс му давам за опаковката. Маската за лице на Avon Planet Spa с бразилско акай бери е върховна. Омекотява и почиства нежно кожата, оставя я освежена и ухае божествено. Яд ме е че серията е спряна.


        Гела на Bioderma Sensibio не е нещо забележително. За измиване на лицето сутрин е ок, но не и за сваляне на грим. Не ме впечатли като цяло.

         Тази маска за лице на Heldiva си бях взела от магазинчето с козметика Hristina, но не успя да ме грабне. Първо мирише много силно и неприятно за мен. Аромата за съжаление не изчезва с нанасянето и остава толкова силен, докато сте намазани с нея. Факта че стига за веднъж и при тази цена, не я прави бюджетна.


        Като прибавим и никаквия резултат, не ви препоръчвам. Може би не е подходяща за моята кожа и възраст, но предпочитам на 7th heaven.



        Държах я около 15 минути, като постепенно стяга. Отмива се бавно.



        Гъбката на Dove ме предпазваше на 60-70 %, не е лоша, но не е и супер добра при по-обилно потене. Последната седмица се изумих като буквално остана в ръцете ми горната част като реших да я ползвам. Ексфолианта за тяло на Avon Planet Spa с бразилско акай бери го харесах толкова, колкото и маската за лице. Почиства кожата без да е груб и омекотява, мирише страхотно и стига за повече време от захарните скрабове. Интимния лосион на Phytocode е мек и нежен, не изсушава и като цяло е добър продукт, но не ме остави възхитена. Не помня дали съм ви показвала душ крема Vintage на Balea, който е част от един комплект, но ухаеше доста приятно и сладко на захаросани ябълки/круши и карамел. Беше удоволствие да го използвам. Влюбих се в лосиона и душ крема на Ziaja с портокал. Ако си купите тези 2 продукта, за цялото лято няма да са ви нужни повече от още един душ гел и лосион. Супер икономични, освежаващи, с лека и приятна текстура. Бюджетни са и си заслужават.


 
       Следва грижата за косата. За олиото с арган на Pantene имам отделна публикация, но и тук ще кажа - леко е, не омазнява и утежнява, ухае леко и придава лек блясък. За нормални и коси с мазни корени, е чудесно. Икономично е и струва около 10 лв. Шампоана за обем Naked без силикони на Herbal Essences не ми допадна по-скоро. Почиства косата, но я оставя някак безжизнена и не е мека. Забелязах че ми изсушава скалба и се появи пърхут зад ушите от едната страна. Не бих купила повторно. Балсама на Camil не можах да използвам, защото му изтече срока и капачката бях счупила и изгубих освен това, но си спомнях че го купих заради вкусния аромат. Поне не беше скъп. От маската на Montagne Jeunesse Pulped Papaya не очаквайте нещо видимо. Много лек блясък само, евентуално и малко хидратация при нормални и нетретирани коси. Аромата й обаче е божествен. С цвят като на плода и ухае точно на прясна папая. Супер реалистичен и се задържа дори след финиш продуктите ми след баня.


        Avon Foot Works Exotic Paradise скраб за стъпала не ме очарова, както обикновено. Взех го само заради аромата. Свърши доста бързо. Ако не ползвам пемза, не прави нищо.
Този вариант паста за зъби на Crest Pro Health Advanced е по-лек от предишния, който съм ви показвала. Има лек и свеж ментов вкус. Измива зъбите, но не много силно. Не е парлива. За лакочистителя на Ebelin няма да се повтарям отново ... сигурно това ми е тридесетата опаковка. Тези кърпи за лице на Paloma взех случайно, но ги харесах и си купих отново в друга кутия.


        Напоследък ме е обзел вълчи глад на тема сладко и то нездравословно сладко. Ометох няколко шоколада, като имате предвид че предпочитам повече вафли, пасти и бонбони. Не съм и от почитателите на Milka, но когато ви се яде сладко не подбирате много хаха. Та в такъв пристъп опитах и трите. Преди години не обичах ядки и не поглеждах, затова и не съм яла от целия лешник, Triple не очаквах да ми хареса, както и новия Waves с хрупкавия чипс.


        Немския млечен шоколад прилича по вкус на нашия обикновен фин Млечен в сините опаковки, но като беше едно време. Сега са го развалили. Плодовите барчета на Alesto (Lidl) са приятно и задоволяват временно глада за сладко. Взех и с тропик. Наподобяват суровите на Roobar, но тези нямат ядки. По-скоро приличат на онези мармалади с ябълка, които се режат.


        Влюбена съм обаче в тези бонбони под формата на шоколадови яйца на Roshen Choco Ko-ko. Не знам откакто ги открих, от Великден до ден днешен, колко съм изяла. Колкото са пред мен, мога да ги излапам. Толкова е вкусен белия шоколад, че буквално се топи като лед в устата. А пълнежа е от крем шампанско. Безумно вкусни са. Запалих и 3 колежки по тях, та си купиха цяла торба. Опитвала съм и в лилавата опаковка от DeLuxe, които са с млечен шоколад отвън и бял отвътре. Те също са добри, но останалите 3 вид не ми допаднаха.


        Любимата ми закуска от години са киселото мляко с овесени ядки. И след като развалиха на Слънчо, трябваше да си намеря нови. Тези 3 вида харесвам за момента. Наблягам на пълнозърнестите на dm bio, които си купих скоро за трети път. Тези мюсли на Кауфланд не са никак лоши също. Микс са от семена и различни видове ядки. Нужно им е повече време да омекнат, но смятам че в съотношение цена-качество, си заслужават. Мисля че пакета е 3 лв.


       Това бяха моите изразходени козметични продукти и изядени сладки. :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар