вторник, 10 април 2018 г.

Avon True Colour: "Earthy Eden" Quad + "Sumptuous Nectar" Lipstick

         Avon всеки сезон ни изненадват с нови продукти и аз знаете винаги съм ентусиазирана да пробвам декоративната им козметика. Обичам експериментите и затова се изкуших да си поръчам една от новите им три палитри "Earthy Eden" с червилото "Sumptuous Nectar". Признавам си, че цветния принт върху опаковките също оказа голямо влияние. :)
         Но аз оценям качествата на продукта, така че нека преминем към същинската част.


           Гилзата и кутията на сенките не се различават от останалите от серията True Colour. Единствено шарката им напомня за пролетта.


            Палитрата "Earthy Eden" е в нежни топли нюанси, които според мен биха отивали на доста типажи предвид по-слабата пигментация. За съжаление Ейвън все още имат да работят върху пигмента, текстурата и цялостната концепция на палитрите си.


          Липсва ми матов цвят за сгъвката, но като цяло 4-я не е силно блестящ и го нанасям спокойно. 1-цата се разпрашва най-много от всички, но се контролира. Ползвам я за под веждата, за да озаря. Номер 2 е бонбонено розово, на което му липсва "масленост" и заради по-сухата формула не успява да залепне добре. За озаряване на вътрешния ъгъл е ок, но за подвижния клепач не. 3-ката е светъл копър шимър, със средна пигментация. Преливат се лесно с 4 и се допълват чудесно.


           Като цяло палитрата не е лоша, но има какво да се желае. За напълно начинаещи и дами, които не харесват тъмни и ярки цветове, търсят нежни нюанси и се гримират леко, ще се хареса много. При мен с базата на MAC 24-hour extended, грима ми издържа почти до 17 часа без да се съберат. След това са избледнели и на подвижния клепач виждам събиране, но за цената си са перфектни.


           Взех сенките за пътувания, защото не смятам да нося с мен любимите ми палитри. А и биха си отивали с много червила и визии. Не съжалявам че я купих, но щях да съм по-доволна ако беше идея по-пигментирана и розовото по-наситено. Суочовете на долната снимка са без основа, така че пиша оценка 4,50.


           Преди да поръчам "Sumptuous Nectar" разгледах няколко снимки на останалите 2 цвята и макар че една дама ме предупреди за формулата и пигмента на тези червила, аз не се отказах. Имам много тъмни и супер наситени червила, затова смело се насочих към това. Макар да е като балсам, се оказа чудесно за ежедневни визии и нанасяне в движение без огледало.


            Червилото е като тониран балсам, което оцветява устните в нежен прасковен нюанс. Сякаш е полъх. Стои равномерно и дори да имате сухи участъци, пигмента е толкова лек, че не би ви изложило. Меко е и много комфортно за носене. Досещате се за трайността, след ядене изчезва и трябва да се подновява. Без консумация на храна издържа около час-два, но мен това не ме притеснява.


          Има ненатрапчив аромат и като цяло е страхотно за сезона, ако сте се насочили към подобен тип формули.



                  И няколко пролетни визии, сътворени с палитрата и червилото:





           С друг цвят червило, ако искате да има акцент върху устните:




           Тази пролет отново ще заложа на прасковени и розови тонове, защото ми носят много настроение и правят визията игрива и закачлива.

Няма коментари:

Публикуване на коментар