четвъртък, 19 април 2018 г.

Too Faced Life is a festival Eyeshadow palette

              Еднорозите вече са почти навсякъде. Появиха се в края на 2016-та върху опаковката на шоколада Rittert Sport EINHORN за малко и от тогава до днес продължават да са толкова популярни, че ги има не само по кутиите на разни въглехидратни храни, но и по дрехите, козметиката, аксесоарите, изделия за кухнята и като детски играчки. Почти на всеки ъгъл са. Както бяха написали от Ритер Спорт на сайта си, когато шоколада се изчерпа "ту се появяват, ту изчезват". Или ги хващате на секундата, или само ще си мечтаете за тях. Аз обаче бях бърза и грабнах на мига палитрата от последната лимитка на Too Faced Life is a festival. Бях пленена веднага щом я видях на снимките и не смеех да я желая силно, за да не остана с пръст в уста. Оказах се късметлийка и без да очаквам, кацна при мен след Великден. От тази седмица колекцията е заредена и в българската Сефора, така че няма да ми е гузно да ви изкуша. :)


           Толкова е цветна, забавна, свежа, лятна, безгрижна по детски и красива. Толкова й се радвам, че откакто я имам, без да се шегувам, ползвам само нея. Вече 2 седмици не мога да и се наситя, затова и бързам да ви споделя какво можете да сътворите с нея. Тук идеите са неизчерпаеми. Цветовете могат да се ползват както самостоятелно, така и някои от тях върху други нюанси. Преливат се с лекота, силно пигментирани са, мазни и не се разпрашват. С такава текстура се работи с удоволствие.


             Ако не си падате по шареното, холограмите, наситените и привличащи погледа цветове, не е вашата палитра. Но според мен е най-готината и различната, която е излизала на пазара през последните 3 години. Нагледахме се на топли огнени цветове, малинени и земни, шоколадови сенки. Тази е като глътка свеж въздух. Изглежда като детска играчка, но не от тези, които ще захвърлите на втория ден. Има много живот в нея, като неизчерпаем източник на сили и енергия е. :)



          За дамите над 40, та дори може би над 30 би се сторила твърде детска, но ако сте бели и не се притеснявате да експериментирате, не се плашите от свежи и ярки цветове - грабвайте я!


          В "Life is a festival" няма излишни цветове, нито пък такива с лошо качество. Има само 3 матови - Young & Free, Desert Vibes, Funtasy и за мен са почти достатъчни. Последният лилав всъщност има фини частички, но изглежда мат и е перфектен както за сгъвката, така и за долните мигли. Може би един лек шоколадов нюанс ми липсва за сгъвката, но на пазара има хиляди такива и в тази палитра за него няма място.


           Цялата вътрешна част на кутията прелива като дискотечна топка и привлича окото.


           Дори да не я намирате за ваша, няма да останете безразлични само да я разгледате и да й се порадвате. Розовото ненапразно е любимо на малките госпожици. :)


          Пропуснала съм да суочна златното "Fun in the sun", но сега виждам докато пиша. Страхотно светло злато е, не бяло, но и не е жълто. Прекрасно е за озаряване вътрешния ъгъл и за подвижния клепач. Мога да го използвам във всеки грим.




           Виждате ли колко са пигментирани и маслени само с лек допир и без база?


          Unicorn Tears не съм ползвала върху лицето, защото ми идва твърде забележим за през деня. А и работното място много не ми позволява да ходя като клоун. На очите нямам проблем, защото съм с очила и не се набива толкова.


             Смятам че снимките говорят сами за палитрата и няма нужда от повече думи.




             Остана само да ви покажа няколко визии, които сътворих с нея. Не съм се старала и ще видите колко са неглиже, естествени и свежарски. Но смятам че това й отива. Не са нужни силно опушване, плътна очна линия и натрапчиво червило.













          Не само карнавални гримове, но и ежедневни можете да постигнете. Само добавете малко шоколадово в сгъвката. Ако все пак искате искате, използвайте тюркоаза около долните мигли и сте готово. Смесете коралово червило с нюд и сте готови!





                И се гответе да посрещнете лятото с усмивка, желание за забавления и много тен!
                                                 PEACE, LOVE & UNICORNS!






           Цената й е 35 паунда, тук предполагам струва около 80 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар