събота, 22 декември 2018 г.

Блестящ маникюр през декември

           Миналият месец Born pretty store отново ме зарадваха с няколко лака, които реших да ви покажа през декември заради създаващото настроение. Цветовете особено ме впечатлиха, а не е като да не съм виждала и имам. Всички са толкова празнични, блестящи и очарователни, така че сега е точния момент да ги погледнете.


             Не мога да избера един от тях, който да посоча като фаворит, защото всеки е красив с нещо. Цветовете са интересни заради частиците в тях и дори самостоятелно, са достатъчно привлекателни.
          Яркочервения (Firebird dance) пък е едно от най-хубавите червени в тази гама, които съм пробвала. Доматен, но и супер коледен заради сребристите брокатчета в него!


             Всеки лак пристига в картонена кутийка с фолио и това ми направи впечатление. Състава е изписан на гърба, така че не се притеснявам. Вече съм ползвала от няколко техни серии и нямам оплаквания. Дори мога да наредя до професионалните.



              Колкото и да харесвам кремовете, си залитам по блясъка почти през цялата година и предпочитам този финиш. Затова и си избрах такива нюанси.


           Ще ви кажа и дали си заслужава лакочистителя на Corine de Farme, който си купих тази пролет от ДМ. Струваше 5 лв при намаление, което не е малко. Върши ми същата работа като незаменимия на Ebelin, с разликата че аромата е малко по-различен и е в стъклен флакон. Не ухае силно и натрапчиво, не остава никакви бели следи по кожата. Има вид на луксозен и скъп продукт, но на кой му е притрябвала тази тежка бутилка? Сваля бързо и лесно лака, но цената не бих плащала. Неоправдана е за мен.



            И сега да ви покажа красивите лакове от Born Pretty Store. Остана ми да пробвам само скейла (Raging Fire), но съм на коледна вълна и засега не съм го носила.


            Неговата текстура изглежда нормална и е със стабилно количество частички, с което не могат да се похвалят скейловете на много марки.


              Виждам го нанесен върху шоколадов, горскозелен или петролен крем. Разкошно ще стои!


                Формулата на останалите 4 цвята малко ме изуми, не очаквах такава гъстота да ви призная. Изглеждат сякаш са стоели отворени дълго време и се точат почти като лепило. Изненадата ми беше като започвах да нанасям всеки от тях. При плъзгане по нокътя сякаш изчезваше това нещо и се лакирах с нормален лак. Сигурна съм, че не е от партидата, а от самата текстура. Усетих го и при свалянето. Всички запечатвах с топа на Seche Vite, който знаете каква плътна формула и гел слой създава върху нокътя. Нужно е да задържите минута памука, напоен хубаво с лакочистителя и първо пада част от лака и Сеш. След като обърна от чистата страна и изчакам още около минута, тогава се изтрива останалото.


            North Part е много интересно розово с малинена база, но на снимки на маникюр, се улавя трудно този подтон. Частичките са фини, но много и успяват да замаскират основата. :)
 

              Яд ме е че не успях да му направя хубави снимки, но времето напоследък е ужасно. Сутрин тъмно или пък е мрачно. Щракнах го на третия ден, когато виждате е и с леко ожулени връхчета. Но е чудесен вариант, ако на сте почитатели на ярките или наситени тонове в малинената гама. Холо частиците го правят интересен.



             След него носих Wonderful Trip, което е малиненорозово с по-едри и брокатени частички и ме изненада силно. С гел база е, но изглежда като глитър на ноктите и ми напомня на China Glaze Atlantis като завършек.



              Стана ми любим веднага, само че му пиша минус заради бързото белене. Още на първия ден имах паднало парченце на един нокът и започнаха да лъсват връхчетата. Подобни финиши винаги са били с ниска трайност и имат подобна "слава", така че за 2 $ не е загуба. :)




                Продължавам с най-яркия от всички и супер коледен червен "Firebird Dance". Той е от същата серия като предния. Неговата формула е може би най-гъстата, успях да ви снимам четката при изваждане и мисля че се вижда за какво говоря.



                При нанасянето наистина няма проблем, но си е леко дразнещо да се точи като вадите от бутилчето. Ако бяха измайсторили с нормална гъстота текстура, щях да ги похваля много!


             Този цвят за съжаление също за ден беше с голи и доста износени връхчета. Вярно че работя на компютър и с документи, което си оказва влияние, но все пак можеше да издържи поне 2 дни, а не половин. Имам срамно количество лакове и това не ме тревожи. Само че не всяка дама има време за лак ежедневно. ;)




              За финал оставих най-тъмния нюанс "Cold Wind". Графитеночерно с множество частици в бяло, сребристо, прасковено и лилаво e. Не си падам по черното що се отнася до маникюра, но този лак ме спечели. Може би защото е по-мек и с блясък. 


            И той е гъст, но нямам проблем при нанасянето. Както и предшественика си, трайността тук също е малка. За часове виждам голите връхчета, а при тъмните цветове това се забелязва и перфекциониста го дразни. :)


              Цената не е висока, така че ако ви допада - няма да загубите много. Само ще ви отнеме време за прелакиране.



               Трудно е да се "хванат" на снимка частичките, особено на изкуствена светлина, но мисля че от бутилчето на дневна се виждат.



              Общото ми впечатление е много добро. Плоска четка, с която овала се прави с лекота и не е твърде широка, за да цапа. Имат силен пигмент и на два слоя покриват отлично. Съхнат бързо, това не го очаквах. Искат плътен топ лак, за да изпъкне шимъра им. Иначе стоят леко като матови, а Wonderful Trip като глитър. Минуса им е трайността и гъстотата.


                Дядо Коледа не е минал все още, но ако поръчате - ще дойде късно при вас тази година или пък ще си направите следколеден подарък. :)))


             Имат намаление в сайта, откъдето знаете че препоръчвам силно водните стикери, маслото за кожички под формата на писалка и капачките за сваляне на глитъри.


Няма коментари:

Публикуване на коментар