вторник, 5 февруари 2019 г.

Празни опаковки

          Здравейте.

          Днес ще ви споделя поредната доза от празни тубички и пакетчета на разни изкушения, които успях да тествам през последните два месеца. От 10 дни отлежават снимките, но днес реших да надвия мързела и да ви ги покажа. Изхвърлих торбата и ми се ще да гледам напред, затова по същество. А и започвам да трупам нови. :)


             Тази година съм си дала обещание да спра да купувам безброй козметични продукти, за да се съсредоточа и изразходя натрупаните. Колкото и да ми носи удоволствие, напоследък започнах да се отегчавам като видя пълните шкафове при отварянето. Забравям какво имам, да не говоря че големия ми куфар е пълен наполовина от последните пътувания, защото в скрина няма място. :(

              Та едни от най-големите ми запаси са с козметика за тяло. Имам още мъничко от Adidas Soft honey, но реших да не го пазя още цял месец. Страхотен продукт! Текстурата е като душ крем и ухае почти идентично със серията Honey & Almond milk на The Body Shop. Мека пяна, грижовен и изключително нежен. Определено ще си го купя пак. Същото важи и за скраба на Dermacol Aroma Ritual Belgian Chocolate, който ухае фантастично на леко горчив портокал с парченца тъмен шоколад. Хем жулеха добре частичките и почистваше, хем не е груб. Душ гела с клементина и канела на Yves Rocher обаче не ми хареса. Аромата първо е сякаш на леко вкиснала мандарина, второ не се пени кой знае колко и като цяло за мен не са от добрите им попадения тези гелове. Не се задържат и след баня.


              Розовата вода на 389 или по-точно почистващия тоник не беше лош, но и за цената си от 8 лв не ме впечатли. Опаковката ме привлече повече. Серума на Antipodes Hosanna H20 ми беше помощник през есента и студеното, подсилваше хидратацията и избистряше тена. Пасваше си отлично с другата ми грижа и бих пробвала друг на марката. Мицеларната вода на Avon Nutra Effects изобщо не ми допадна. Кофти аромат, не почиства добре и размазва грима. Знам че сега е обновена, но нямам желание да й давам друг шанс. Същото ми е мнението и за гела на Nuxe Reve de Miel. Има силен аромат на сладък мед, който дори на мен (обичам мед) ми идваше силен. Не почиства хубаво грима - винаги остава от спиралата и от фдт по лицето. Люти страшно при опит да изчистите очите. Изсушава, а уж е подхранващ и се препоръчва за суха кожа. След него усещах опъване. Единствения плюс е хубавата помпичка, която пуска точното количество за едно измиване и че го използвах докрай! Беше и доста икономичен. За цената си от 22 лв обаче изобщо не ви препоръчвам да го пробвате! За сметка на кремчетата от Nutra effects (Avon), които ме впечатлиха с много прилична хидратация и отлична основа за грим. Ухаят свежо и са сравнително икономични. Anew Cleansing Balm не им е лош продукт, но и след него, както след олиата, имам нужда да измия с гел или пяна лицето, защото винаги оставят някакъв слой и малки остатъци от грима на места. Не е много икономичен, но все пак стигна за около 1,5-2 месеца.


              Слънцезащитния спрей на La Roche Posay Anthelios SPF 50 ми беше голям помощник и не вярвам за колко дълго време ми стигна. Не съм се пръскала през 2 часа, а само при много големи жеги и продължително излагане на слънце, но нямах никакви зачервявания или други проблеми. Не е особено изгоден, но си заслужава!
               Знаете колко обичам маслата на The Body Shop, но това с моринга ми дойде по-силно ароматизирано и натрапчиво. Иначе е с познатата богата и силно подхранваща формула. С шеа пък ми ухае унисекс и повече на мъж, затова не бих повторила и двете. То има същата плътна текстура. Лосиона от Spiced apple ме спасяваше в сутрините преди работа, когато бързах да се облека и излезна. Ухаеше на зелена ябълка с щипка пикантност и ми носеше удоволствие през декември. Не е толкова богат като маслата, но попива за секунди и е страхотен, ако нямате време да чакате.


              Водата за уста на dm Donto Dent Sensitive не ползвам за пръв път. Купувам понякога, понеже е по-мека и нетолкова освежаваща. Не стяга венците обаче. Пастата на Lacalut extra sensitive и тя е лека, не пари и не прави дъха леден, но съм изненадана че почистваше доста прилично и ме спечели. Бих я взела пак. Не и тази на Arthrodont, която имаше хем лекарствен, хем сладникав вкус. Не стягаше и за цената от 12 лв, не я препоръчвам! Eludril макар и да не ме беше спечелила преди, с проблемните си венци я преоткрих. Успокоява, освежава страхотно и е голям помощник. Ще трябва да се заредя!


              Снимала съм без да искам отново спрея с фактор и мицеларната вода, но вече говорих за тях. Останаха течния део кристал под формата на (натурален) спрей против изпотяване Salt of the Earth, който ми стигна от май месец до януари. Вярно че редувах понякога с камък и един стик, но основно използвах спрея и съм приятно изненадана. Да, не спира изпотяването и въпреки това помага. Не оставя петна по дрехите, няма аромат и наистина блокира неприятния мирис в жегите. Марката вече има в Лили, така че ще си набавя от там следващия път. Балсама за устни на Velnea не е супер зле, но се събираше и оставяше лигава линия. Не ми хареса особено. За сметка на масажната свещ на Sezmar Love Bubble gum, която освен че ухаеше фантастично и силно на дъвка, омекотяваше разкошно кожата и особено кожичките около ноктите. Минуса е че от пламъка накрая потъмня чашката, но се почиства в крайна сметка.


              Остана терапията за обем на Avon Advance Techniques Bodifying Leave in Treatment, на която не възлагах никакви надежди. Оказа се че върши много добра работа. Наистина придава обем, може да удължи измиването с ден в зависимост от шампоана. Не ми се е появил пърхут, не ми е се спластявала косата и ухае на цитруси, подобно на S. Ferraghamo Incanto shine.



             Следват малко шоколадови изкушения, така че ако сте на диета спрете до тук. :))))
Nestle L`Atelier са страшни! С много сушени плодове и ядки, наситен вкус и не са твърде сладки. Черния си е точно битер, както и онези квадратните по 65 gr, за които в предходната такава публикация ви говорех. Млечния ми е втори като фаворит, може би защото свикнах и предпочитам черен шоколад вече. Lindt Elscafe не очаквах да ми се понрави, аз не обичам кафе. Нооо.... просто ме отвя. Оказа се че Elscafe е вид лятна напитка с кафе и шоколада би трябвало като се остави в хладилника, да разхлажда в топлите дни. Аз съм фен на разтапящия вкус и мека текстура, затова му се насладих на стайна температура. Бялата обвивка с този фин пълнеж и деликатен аромат на айс кафе, са просто божествени. Сладък е, но не непоносимо. Всяка хапка е неустоима! С кокоса от тази серия също е фантастичен.





               Не си спомням за толкова добра комбинация от тукашните марки! Препоръчвам ги, ако имате възможност да си купите отнякъде!


              Белия веган шоколад с парченца от сурови какаови зърна на Benjamissimo също ме спечели. За пръв път ям био ш-д и определено бих повторила. Не е толкова сладък, но достатъчно за засищане глада. Хрупа страхотно, сякаш пукат какаовите зърна в устата. Вкуса му е по-различен от всичко опитвано до моменти и няма общо с белите шоколади на други марки, но не е неприятен. Има вкус на истинско какао. :)



              Не съм очарована от Курабийка. Нито вкуса, нито състава струват близо 2 лв. Съвсем спокойно можете да си забъркате цяла тава у дома и с по-добри продукти. Chocolate Sticks са сууупер готини. Имат от онези пукащите парченца и като изядете шоколада започват леко да се усещат. Бяха ми по-сладки, обаче пък са готини! Както и чая на Greenfield с мента и шоколад, който ми е любим. Почти не усещам намек от черния, придава плътност само. Сякаш пия какаовия на Гайо с добавена мента.


              Успях да изпразня някои кутии от чай, направо се бях заринала! За пръв път не съм очарована от Dogadan, горския им плод не става! Изкуствен и недостатъчно наситен. Лайката не е уау, но става. Зеления Strawberry & kiwi на Ahmad Tea също не е моят. Не съм фенка на зелените чайове, не усещам мек вкуса от плодовете тук. Само червения Lindt оправя положението. :D Барчето на Quin bite с лешник не е лошо, но при втория път го усетих като нещо неутрално и сякаш няма да купя пак. Аромата на кремчето за ръце Vanilla Pumpkin е чуден! Вкусен без да натъртва, попива бързо.... но никаква хидратация и подхранване. Затова повече не бих посегнала към техен крем освен Hemp. Крема за чувствителна кожа на Yves Rocher е с лека към гелообразна текстура, но хидратира прилично. Успокоява сухите участъци, но от малкото количество не успях да си изградя по-крайно мнение.


               И така, това са празните опаковки за зимния период. Следващия месец, може би в края, смятам да пиша отново за нови. Вие какво изразходвахте? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар