сряда, 12 юни 2019 г.

Avon French Lilac Bubble bath

             Пролетта отмина и люляците прецъфтяха, но на мен ми е цветно и свежо на сърцето. Мога да ходя ухаеща на цветя цяла година. Универсален, подходящ за всеки сезон и повод е този аромат, който те кара да се чувстваш чист, уверен и в хармония със себе си. А красивия люляк е точно такъв. Обожавам мириса на тези меланхолични лилави фини цветчета. Галят обонянието като с перце и не можеш да им си наситиш. А под душа да се разнесе като облак, удоволствието е несравнимо!


                 Пяната с френски люляк ухае на истинско и отрупано дръвче в най-пиковия си период. Когато е силно разцъфтяло и от него целият въздух наоколо ухае. Спомнете си за моментите, в които сутрин се разхождате по празните улички или тичате за здраве в близката горичка, точно така се усеща. Няма изкуствен привкус, нито нещо в повече. Само чист люляк!


              Точно затова много харесвам пяните на Avon, макар че ги ползвам под душа, защото нямам вана. Каквато и да съм имала досега, винаги е била с реалистичен аромат и ми е голям кеф да се събуждам с тях. Както е и новата Лимонада от тази година.  След тренировка действа толкова ободряващо.


                 Аромата след душ не се запазва, но знаете че с измивните продукти е така. За мен е важно да свали умората и да се чувствам чиста. Не ми изсушава допълнително кожата. Пяната не е кой знае колко обилна, но и аз напоследък изливам директно в шепата и масажирам за 15-20 секунди. Достатъчно ми е и не посягам към гъбата.


                   Ако харесвате пролетните ухания, пяната се предлага още и можете да си я купите. Моята имам от преди година, тогава направих и снимките, та си отлежаваше. Но си казах, че не искам да "крия" красивия люляк повече. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар