четвъртък, 31 октомври 2019 г.

Golden Rose Nude Look - Baked powder, velvet matte lipsticks, nail polish

               Golden Rose са една от бюджетните дрогерийни марки, която последните години ни изненада с доста добри продукти. Особено за устни, лакове и спирали. Но в сравнение с останалите, никога не сме виждали някаква лимитирана колекция или аз нямам спомен. Тази година обаче се появи Nude look и има голям интерес. Заредена е в сайта goldenshop.bg и в някои магазини. Къде точно я има не мога да кажа, затова е добре да питате вносителите. За съжаление островчетата от моловете са изчезнали почти, та дрогериите са варианта. Моите закупих от Турция. Има я в gratis и T-Shop.


              Днес ще ви кажа дали всъщност според мен си струва да търсите толкова настоятелно колекцията. За проба си взех по едно от червилата - течно и в гилза, пудрата и розовия нюд от лаковете. Последните 2 са ми любими, но от продуктите за устни останах със смесени чувства.



             Sheer Baked Powder ми беше първа в списъка с желания и се радвам че си я взех. За тези студени месеци, е чудна! Наподобява на хайлайтърите на външен вид, но на лицето няма почти никакъв блясък. Частичките са фини и се забелязват само отблизо. Визуално прави финиша по-мек и фиксира грима леко. Колкото да нанесете лесно останалите продукти и да ги задържи. Ако очаквате матиране и силно запечатване, блърване - не. Страхотна е за нормална към суха кожа, ако обичате естествения грим.


             Формулата й е по-суха, но няма нужда от голяма сила за вземане от продукта. Нанасяла съм я с 3-4 различни четки досега, просто трябва да се повърти идея повече отколкото за стандартните пудри. Все пак е печена. ;)


               Тук съм нанесла върху суха кожа и прелях, но нанесох интензивно, за да добиете представа колко е пигментирана.



              На снимката по-долу ще видите без преливка как стои, но върху лицето не очаквайте такъв ефект. Носих я с 4-5 различни фдт този месец и върху всички си е ефирна. Трайността зависи от основата и кожата ви, така че аз едва ли ще съм ориентир. Не подновявам, но и температурите вече са по-ниски.


            
            Цвета е неутрален и смятам че ще пасне на всяка кожа. Аз съм бяла, но въпреки това ми изглежда подходяща за повечето тонове. Икономична ще е предвид по-твърдата повърхност и факта, че не се праши. Цената тук е 10 лв.



              Червилата за мен не си струват. Няма да бъда многословна, но не ми харесаха заради промяната на цвета при нанасяне. Сами ще видите на суочовете как изглеждат и какви са върху устните ми. Сякаш са други! И макар да са velvet matte, не са достатъчно трайни дори за този финиш.



               Течното Velvety Matte Lipcolor има нужда от време, за да се матира напълно и в началото сякаш е червило с блясък. Освен това моя нюанс (02 Peachy Nude) наподобява малко фдт, което аз лично не харесвам като ефект. Не знам дали е от факта, че устните ми имат естествен малинен цвят. Не стои и естествено, а клони към пастелно и съответно подчертава недостатъци и се впива в линиите. Трайността му също е ниска.

          
             Усеща се леко и е сравнително кофмортно, не изсушава допълнително и все пак има доста по-добри червила от него.


             Класическото Perfect Matte ми е по-приятно и макар че отново го има онзи деликатен пастелен завършек, стои по-приемливо и естествено. Изтрива са по-бавно от течното и сравнително равномерно, но не издържа повече от 3-4 часа без ядене. При него няма толкова отчетливо впиване в бръчиците и е кадифено. Да, не е пълен мат!



                                                            Цвета е 02 Peachy Nude.

            Ако хапнете нещо готвено или просто мазничко, трябва да подновите. Но го намирам за нормално. Розовото ми идва идея по-светло, отколкото предпочитам и ми отива, а в гилзата си кафенее бих казала.



             Към лака за нокти Perfect Color 02 Pinky Nude нямам забележки. Страхотен розов нюд и подчертавам розов! На снимките клони към студен подтона, но не. Рядко се харесвам с подобни, но този ми пасна много добре и не съжалявам за покупката. Покрива на 2 слоя, нанася се като масло и трети пълен ден е без забележки. Измила съм няколко тави и тенджери с телчето, котлони чистих и не помръдна. Блясъка му също си е свеж и си струва да се пробва.







               В случай че решите и държите да пробвате нещо от колекцията, лака и пудрата си заслужават. За червилата не бих казала. Отзивите за тониращия крем са, че причинява обриви, аз го тествах само на ръка и е доста парфюмиран. Друго не мога да споделя.

               Ако сте си купили вече нещо от Nude look и имате впечатления, оставете ми коментар дали са ви харесали.


Няма коментари:

Публикуване на коментар