сряда, 4 март 2020 г.

L' Oreal Serie Expert Volumetry Shampoo

             През 2019-та пробвах не един или два нови шампоана, но заедно с парфюмите и червилата, имам някакво силно желание да тествам различни и особено за обем. Все търся по-добри и едва ли някога ще открия перфектния. Досега само един ме е впечатлил истински и това е Pantene Repair & Protect.
            Имам хубава коса и слава богу не съм я боядисвала все още, но винаги има по нещо, което не харесвам и търся ли търся.... измиващ продукт, маска или пък масло за краищата. Но ако трябва да съм честна, съм най-претенциозна именно към шампоаните. Защото ако той не си свърши работата, при мен в повечето случаи последващата грижа не може да окаже кой знае каква роля и поправи щетите. Ако пък не е измил добре и придал форма, всичко друго е безмислено. И така днес ще си говорим за шампоана за обем със салицилова киселина от серията Expert на L'oreal. Ако няма плътност и виталност, е загуба на време да се мъчим да докараме до приятен вид. ;)


                Volumetry е създаден за тънките и лишени от форма коси, със склонност към бързо омазняване. Формулата обогатена със салицилова киселина и Intra-Cylane, нежно почиства скалпа от натрупването на мазнини, и оставя косата по-плътна и обемна от корена. Нежна грижа, която осигурява подвижност, лекота и жизненост! 

               
                Активни съставки:

- Inrta-cylane – Молекула, вдъхновена от стъклопроизводството. При досега с вода се превръща в твърда материя, която подсилва вътрешността на косъма. Създава и еластична, здрава рамка, която поддържа косъма и придава обем.
- Hydralight – Тази съставка е взаимствана от грижата за кожата. Известна е с хидратиращите си свойства. 
- Салицилова киселина – Пречиства кожата на главата и помага на корените да се повдигат.



                  Аромата на продукта е много приятен и супер свеж. На пресни зелени подправки и нещо цитрусово ухае. Аз усещам отчетливо пресен джоджен, което пък създава истинско удоволствие в банята... все едно сте сред природата и с кошница в ръка. Особено сутрин, действа толкова готино!
                   Текстурата му е гъста гелообразна и бледозелена на цвят. Не е нужно твърде голямо количество за измиване, но и с мъничко няма да успеете да свалите нечистотиите. Така че нормално слагайте. Пени се добре и се изплаква бързо.


              Като имате предвид, че моя милост има обем по природа и корените ми не се омазняват бързо - мия на 3 дни веднъж, шампоана не ме изненада с един отгоре. На 3 пълни дни, четвъртия си е време за баня. Същото важи и за повдигането от корените. Не че го няма, но при мен не може да се каже, че прави нещо в повече и колежки го потвърдиха. Винаги ми казват "с каквото и да се изкъпеш, все ти е добре". Но усещането, което ми дава този шампоан, не съм имала с почти никой друг. Толкова ефирна, лека, пухкава и чиста е косата.


                Буквално е като перце и сякаш имам 5 косъма, а в същото време е плътна и много жива. Придава лек фриз в корените и с преса може би ще имате трудност да я задържите, но пък заради този ефект си струва! Краищата ми не стърчат и не са сухи, а напротив. Свежи, хидратирани, лъскави и ако трябва да дам определение на цялостното състояние - детска! Толкова мекичка и въздушна е, като бухтичка. :)


              Не съм усетила да дразни скалпа ми и към момента всичко е чудесно. Комбинирах с шампоана на The Body Shop с банан, за да не ходя с безформена коса и резултата е чудесен. Второто измиване правя именно с Volumetry.
             Дадох го за проба на колежка, която е с бързоомазняваща се, фина и тънка коса. Разбирайте два дни е максимума, в които да изглежда прилично. С някои шампоани дори за ден е за миене. Това което забелязах, е че корените й на първи ден изглеждаха сякаш има въздух в тях, леко наелектризирани и повдигнати. Но за съжаление не успя да удължи времето, в което е чиста. За два дни отново се омазни.


               Шампоаните за съжаление са като спиралите и фдт-ените. Трябва да пробвате, защото универсален няма. За мен може да е идеалния, а за вас посредствен или кофти. На снимки е трудно да се хване ефекта, но се надявам поне виталността и чистота да личат мъничко.


               Останах доволна от ефекта, който постигам с L' Oreal Serie Expert Volumetry и ще си го изразходя с удоволствие. За повтаряне не мога да обещая, защото има толкова чакащи други в шкафа и на пазара за проба. Но ако вие имате препоръки, ще се радвам да ги чуя. ;)


              * Продукта ми е предоставен от parfimo.bg, където можете да намерите разнообразие от марки като Rituals, Make up Revolution, Dior, Maybelline на добри цени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар