сряда, 22 април 2020 г.

Yves Rocher - хидратиращи маски, гел и серум

               С настъпването на топлите сезони, постепенно започваме да сменяме продуктите от грижа за кожата. Ако измивните можем да запазим, то с кремовете аз не правя компромис. Все пак обръщам внимание и на моментното състояние, но през лятото съм на леки гелообразни формули. Искам да хидратират, като не оставят лепкави следи и предразполагат към запушване на порите. Същото важи и за маските, които са за допълнителна хидратация и подхранване. Тях използвам целогодишно.


               Хидратиращата серия на Yves Rocher ми е любима още от студентските години. До ден днешен не съм спряла да я обичам и използвам, а в шкафа винаги имам запаси от поне два продукта. Вече съм ви говорила за доста от тях, но днес ще наблегна на две от мини маските за лице. Макар че не са заредени навсякъде, си струва да се потърсят.


            

           Хидратиращия измивен гел от серията Hydra Vegetal на Yves Rocher мога да използвам целогодишно. Писала съм за него, но е много приятен и икономичен, та си струва да се пробва. Консистенцията му е течна и е нужно малко количество. Ухае супер свежо и на зеленина, което го прави идеален за летните месеци. Не пресушава, но нанасянето на крем при мен е задължително. Грим сваля, макар и не на 100 %.


               За скраба в тубичка съм споделяла също, обаче толкова го харесах след като получих ПР пратка от марката, че си го купих отново след това. Чудесен за масаж, не е много груб и въпреки това не дразни дори моята суха кожа. Един от любимите ми ексфолианти е. Почиства и оставя кожата много мека.


                Мноооого харесвам маската от Hydra vegetal, която ми свършва и не знам дали се предлага още. Аромата, гелообразната текстура и усещането след нея, ми носи голямо удоволствие. Отпочивам и се наслаждавам като на спа. Точно толкова приятен ми е и Ultra-Moisturizing liquid serum. 


                Има лека текстура, наподобява разреден гел и клони към водниста, затова една помпичка е достатъчна за цялото лице. Попива много бързо и оставя кожата освежена, деликатно хидратирана и мека на допир. А аромата е лек и изключително свежарски.
                Не замества крема, обаче след почистваща маска определено се усеща действието му. Не лепне и дразни. Сравнително бързо намалява количеството и ще стигне за около 3 месеца като гледам, но със сигурност бих подновила! Единствения минус за мен е помпичката, която изпуска продукт между луфата над гърлото и липсата на капачка.


                Редовната му цена е ~ 33 лв. Добре заредено е в Ivis, така че там проверете за него.
                Днес всъщност искам да ви разкажа за две маски, които бяха пуснати преди около година и половина. Тубичките са по 30 мл и за 5 употреби, но на мен ще ми стигнат за повече. Напоследък съм свикнала да нанасям почистващи глинени около носа и където се появят някакви пъпчици. Хидратантните пък на челото и бузите, за да задържа влагата максимално дълго. Има още една Radiance и скраб с кайсия.


                Replenishing Mask е със сок от агаве, със сходни съставки е и Hydra Vegetal и емулсията за тяло. Ухае по същия начин и текстурата е такава, което за мен е плюс и се радвам, че ще имам двойник. Сигурно ще се повторя, но чувството е все едно ти инжектират някаква инфузия и буустват кожата. Усеща се напоена и сочна. След подсушаване през зимата за съжаление не е достатъчна самостоятелно и крема е наложащ. Но е чудесна сутрин или пък за финал на дълъг ден.


                Purifying Mask е с каолин, но не ухае силно и тежко. Да, има характерния за този тип маски (глинени) аромат, обаче е приятна. Изсъхва и стяга, така че не акцентирайте на местата, предразположени към образуване на фини линии. Няколко пъти нанасях на носа върху малки пъпчици и на следващия ден се белеше горния слой. Та определено изсушава!



                 Не очаквайте чудеса, защото знаете че козметиката работи с натрупване или в случая с постоянство. Ако полагате необходимите грижи за лицето си, дори с малки стъпки, тя ще ви се отблагодари. А тези две маски ще ви пренесат в спа салон и помогнат да се отпуснете.
                  Цената им беше около 10 лв за бройка, но мисля че само в магазините на марката могат да се купят. В момента не знам дали работят някои, които са в моловете. Така че вариант остава да ги потърсите онлайн или в Ivis класическата в тубичка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар