вторник, 23 юли 2013 г.

Ново от днес

   Днес получих няколко нещица от размяна, от англичанка и съм много радостна най-вече за сенките в бурканче (Colour Shock Long Lasting Eyeshadow Lagoon Blue). Не очаквах наистина да изсъхват толкова добре и толкова бързо. Докато мацна за суоча и снимам, да прибера останалите продукти и отида да се измия вече бяха "готови" залепнали и не помръдваха. Течащата вода не може да ги "размекне". Течен сапун и препарат за съдове не успя да ги измие от ръката ми, наложи се да търкам с грубата страна на гъба за чинии. Чак тогава се измиха. Сега ме е яд, че не успях да взема Тюркоаза и Мохитото, а и Golden Earth бяха жестоки. :(
Редовната цена, ако не се лъжа е 6,90 евро, но т.к. вече започват да излизат есенните колекции и брандовете пускат големи намаления, както правят и Кико редовно (50 %), сенките са намалени на 3,40 евро.




   Другите сенки са от Colour Sphere, от чиято серия имам жестоко шоколадово (номер 31) и т.к. тези бях харесала още зимата, най-сетне държа в ръчичките си. Наживо са по-хубави, отколкото изглеждат на суоча. С база ми издържат цял ден, цвета на окото може да бъде от блед до наситен, в зависимост от нашето желание. Цената им е 5,90 евро.
   Лакчетата са от Polka Dots колекцията на Мейбълин. Нямам представа каква им е цената, защото не съм се ровила, а и ги получих от размяна. Предполагам няма да са повече от 2-3 евро. Цветовете са "197 Chalk Dust" и "200 Rain Forest Canopy". Не бях сигурна дали ги искам, заради пясъчната вълна в момента и просто ги бях споменала на мацката, но тя пък успяла да намери тези двата и ми ги взела. :)
   Ексфолииращият гел на Регал се оказа объркана поръчка от преди 2 седмици, но сега се сетих да покажа. Бях поръчала прозрачната тубичка със зелени надписи, но не знайно защо ми донесоха този. Ще си го ползвам, дано не ме разочарова. Цената му е около 3-4 лв предполагам, не плащах аз и не знам точно колко струва, но предвид останалите техни продукти не вярвам да е повече.
   Мокрите кърпички нямат нужда от ревю, най-обикновени, предполагам всяка от Вас държи поне по едно пакетче в дамската си чанта и се освежава през деня или когато се изцапа.

И една бърза проба на сенките в бурканчето. Много много хубав, искрящ и привличащ внимание цвят. Нанасят се лесно и направо стават бетон след минута-две. Чудя се обаче как по-късно ще ги свалям. :D








До скоро :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар