сряда, 24 юли 2013 г.

Chanel Coco Mademoiselle EDT

    От доста време се каня да започна с публикациите за аромати, но все отлагах по незнайно каква причина. Започвам обаче с един много мой любим парфюм, който използвам през лятото за по-специални поводи. От край време съм фен на някои Шанели и този се нареди в графата, в момента в който го получих. Много елегантен аромат, подходящ за всеки сезон според мен. Не мога да описвам, защото съставките ги разпознавам трудно, затова ще копирам директно от perfume-bg.eu описанието:

"Chanel COCO MADEMOISELLE е осъвременена версия, по-ярка и по-необикновена. COCO MADEMOISELLE от Chanel съчетава ухание на бергамот и портокал с топлината на роза и жасмин, на основата на ветивер и пачули. Ванилия и бял мускус добавят изтънчена чувственост. Одухотворен и сияещ, този парфюм е уловил очарованието на Париж през пролетта.

        Връхни нотки: Бергамот, портокал.
        Сърдечни нотки: Роза, жасмин, мускус.
        Базови нотки: Ветивер, пачули, ванилия.

Създаден от Jacques Polge. Лансиран през 2002 година."




   Ако търсите ненатрапчив и елегантен, но запомнящ се парфюм - то това е той. :)
Цените, както всички знаете са високи. В България флаконите от 50 мл се въртят около 150-160 лв, а за 100 мл трябва да заплатите около 230 лв. Такива са в магазините, зареждани от официалните вносители/представители. Но ако трябва да бъда честна и по интернет сайтовете не са много по-ниски, затова лично аз бих предпочела да го купя от сигурно място и да не се тюхкам после. Преди 10-тина дни бях в Одрин и в Duty Free-то цените за повечето аромати на марката бяха: 50 мл - 62 евро, 100 мл - 92 евро. Дано не ме лъже паметта само.
   Ментето лесно можете да разпознаете по липсващ 4 цифрен код в долната страна на задната част на флакона или недодялана опаковка. Със сигурност има и ред други, но не съм голям спец и не мога да помогна много в тази област. 
   Пишете ми, ако искате да виждате по-често публикации на такава тематика. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар