сряда, 31 юли 2013 г.

Предложения за лек дневен грим

     В началото на месеца бях по редовна в гримирането освен червилото, но ме мързеше да показвам. Сега пък е обратното. :) Правих си експерименти един ден и сложих молив с двойна опашка, интересно стана, но пък тюркоазения молив трябваше да бъде само в основата и малко развалих работата.





       Моливите са от тинейджърската серия на Avon Color Trend в "Turquoise" & "Midnight Blue". Не са особено трайни, но с основата Супершок нямам проблем. Струват по 3 лв.

    Следващото предложение ми е пак с тези два молива, но нанесох само на горния клепач, опашката направих с тъмносиния, а от основата до средата на подвижния от тюркоазения. Червилото е Color Trend Heart "Flirt Alert".





  Трето: ярки устни и коралов руж - червило: Avon UCR Brilliance "Vermillion", руж от палитрата с 10 цвята, която показах в началото на месеца.



  
    На устните имам и глос на  Flormar SuperShine Lip Gloss Shade 103 (тук е хванат добре цвета http://www.lovelygirliebits.com/2012/08/flormar-supershine-lip-gloss-shade-103.html ) А ето и при мен как стои самостоятелно. Хванала съм тен това лято и изглежда със съвсем лек блед нюанс, иначе е малко по-цветен.




   И още едно предложение: ярки устни със спирала (червило Maybelline Color Sensational Vivids "Shocking Coral")


                                                         лак: Kiko Sugar Mat 641

  Тук отново съм със същото червило, но с черен и отново тюркоазения Ейвънски молив, който направих грешката да сложа пак на долния клепач.


  Последно: молив Impala Waterproof Eyeliner 304 в бледо каки зелено.
Купих си въпросния молив миналия месец, като исках плътен цвят и трайност, т.к. не можах да се сдобия с Avon Supershock "Shimmer Khaki", но се разочаровах. На ръка в магазин беше много хубав и мазен, а на клепача едва вади цвят и трайността я няма никаква. Смятам на есен пак да му дам шанс върху основа и сенки, но не очаквам много. А и вече имам молива на Ейвън, за който се наложи да се изръся 10 лв в ибей.





Коя визия ви харесва най-много и ми отива?

Няма коментари:

Публикуване на коментар