неделя, 28 юли 2013 г.

Kiko Sugar Mat 639

    Пясък след пясък на ръцете ми... друго товя лято май няма и да погледна. :)))
Толкова ми харесват, че ме е яд за останалите красиви лакове, които застояват в кутиите и не се ползват. Поредното красиво Кико, макар и на моите ръце да не стои толкова добре. Избрах го, понеже съм на рожден ден утре вечер и ще бъда с рокля в цвят екрю, реших да е нещо семпло и да не се набива на очи. А и чантата ми ще е ярка, та трябваше да е светъл маникюра. Отново покри на 2 слоя и ефекта му е точно като на пясък, а не мазилкен. Вече трудно ще го откриете, но пък Голдън Роуз пуснаха летни цветове от серията Holiday и можете да се сдобиете с някой от тях. Цената му беше 2,50 евро с намалението, иначе струваше 4,90 евро.




Няма коментари:

Публикуване на коментар