вторник, 30 юли 2013 г.

Guerlain Meteorites Perles du Paradis

      Дойде ред и на един доста обсъждан продукт в "бюти средите" напоследък. В България набра популярност след дълги коментирания във форума бг мама, а именно Guerlain Meteorites. :)

  Аз вече имах едни от старите метеорити Митик, но т.к. фирмата пусна пролетни, по-големи и различни от нормалните досега, реших да се сдобия с тях. Пък и моите мислех, че най-накрая ще свършат, но не би. :)



  
     Честно казано повече ми харесват старите. Матират по-добре, озаряват леко и деликатно, гъбичката към тях ми е по-удобна. Не харесвам прекалено силния блясък върху лицето ми. Новите може би заради блясъка на частиците им, не могат да матират така добре, дори не бих ги нарекла пудра и блестенето като тиган мен лично ми идва в повече. Нормално изглеждат, ако ги нанеса с гъбичка като тази от Митик, но не и с техния пух или груба четка, загребваща доста от тях. Главния проблем май идва от сребърните топчета, които пускат брокат направо и ще се наложи да ги извадя, за да ги ползвам така. А може и да ги смеся с останалите. В тези жеги ползвам лека компактна или прахообразна пудра.



    Цената им беше малко по-висока от Метеоритите от редовния асортимент - 126 лв по магазините в България. Аз, а и доста други момичета поръчаха от feelunique за 43 лири - с 10 % намаление излизат около 90 лв. Забравих да спомена и за количеството - нормалните са по 33 грама, а тези пролетните - 53 грама. Стигат за поне 5 години ползване, много са икономични.


    А ето и няколко снимки, на които съм с тях старателно гримирана с тях, за да видите наистина доста озаряващия им ефект. :)))







   Искам да спомена и за четката, която е направена специално за тях - моята на снимката е копие, купена за 4 лева от http://www.buyincoins.com/ и скоро разменена, т.к. капеха много косми (а я прах и ресах няколко пъти). Наистина взима повече продукт, отколкото с обикновена мека четка, но този косопад ме отказа да я ползвам. Цялата кутийка се пълни с косми и нанасяйки по лицето цялата ставам в тях.... вбесих се и я махнах. Лошото е, че и от оригиналната, чиято цена е близо 70 лв, също падат. Моя приятелка е изхвърлила и 3-те си четки поради тази причина.
    Другото, което е, дразнеше ми кожата грубия косъм. Все едно с опашка от животно с груба козина ме гримират. Перфектна работа ми върши тампона от Митик, както и този на Орифлейм, който е почти 100 % същия.
http://bg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=15895
А от четките - Avon Luxe е с груб косъм, дори повече от метеоритната и върши много добре работата си. От естествен косъм е тя и също има косопад от време на време, но да кажем да са паднали 5-6 косъма от нея.


Няма коментари:

Публикуване на коментар