понеделник, 26 август 2013 г.

Грим в златно и кафяво

   Днес получих една палитра Naked за проба от мила съфорумка (копие на оригиналната, купена от тук http://www.buyincoins.com/item/34736.html ) и преди малко се гримирах с нея. Не съм виждала и пробвала оригиналната, но тази ми хареса. Цветовете са мазни, плътни и стоят много добре на окото. Нямат аромат, което също ми допадна. С базата за сенки на Ейвън (Supershock, в бурканчето) в топлото ми издържаха 6 часа и след това започнаха леко да се събират. Доволна съм и с по-добра основа мисля ще изкарат повече време.
  Момичето, което ми я изпрати има оригиналната и каза, че разликата е само в изработката на кутията и самите сенки са по-ситно смлени. Аз лично имам достатъчно кафеви сенки и бих се задоволила с нея, ако примра. :)




  За грима използвах цветовете (отляво надясно): Half Baked, Smog & Darkhorse.

Няма коментари:

Публикуване на коментар