вторник, 27 август 2013 г.

p2 Summer Attack "050 Green Palm Tree"

    Уникален фолиен зелен с шимър завършек лак. Голямо обяснение му праснах, но за мен е точно такъв. Много блестящ и много красив, на слънце може да ви заслепи направо. :))
На 2 слоя покри нормално, малко по-течен е от обикновеното, но мен това не ме притеснява и не ме затрудни. Бих казала, че е копие и средно между Zoya Apple & Ivanka, обаче е по-ярък от тях. Шимъра му ми изглежда и по-ситен от този на Зоите. И трите лака са приказни, така че който и да изберете, няма да сгрешите. Само че този на p2 е от лимитирана колекция (тазгодишната лятна) и е по-вероятно вече да е изчерпан. Зоите се намират, дерзайте ако е вашия цвят.








      Тук е на слънце, както виждате и да поясня, че не прозира така, както е на снимките + това е по-зелен и хубав. За реалност на цвета горните снимки :-)



Няма коментари:

Публикуване на коментар