вторник, 27 август 2013 г.

p2 Summer Attack "050 Green Palm Tree"

     Любовта ми към зеленото е безкрайна. А като добавим и блясък, нещата излизат извън контрол. Точно колкото харесвам Zoya Apple & Ivanka, още повече ми легна на сърце това p2. Уникален зелен шимър, чийто завършек е почти като фолио. Голямо обяснение извадих, но за мен е точно такъв. Много блестящ и много красив, на слънце може да ви заслепи от цвят и блясък.



      На 2 слоя покрива перфектно. Малко по-течен е от обикновеното, но няма никакъв проблем в нанасянето и не ме е затруднил. Бих казала, че е нещо средно между Zoya Apple & Ivanka, обаче е по-ярък от тях. Шимъра му ми изглежда и по-ситен от този на Зоите. И трите лака са приказни, така че който и да изберете, няма да сгрешите. Само че този на p2 е от лимитирана колекция и няма да откриете. Зоите се намират, дерзайте ако е вашия цвят.









      Тук е на слънце, както виждате и да поясня, че не прозира така, както е на снимките + това е по-зелен и хубав. За реалност на цвета горните снимки :-)



Няма коментари:

Публикуване на коментар