неделя, 26 януари 2014 г.

Yves Rocher Collection Cacao "Cocoa & Raspberry" Body Lotion

    Тази Коледа Yves Rocher отново пуснаха примамлива "празнична" колекция, която включваше доста продукти. Аз естествено поисках голяма част от тях, но в крайна сметка се оказа, че кремовете за ръце не са внесени тук. Главно от тях бях примамена. Подаряваха се само минита към определена покупка. Затова останах без нито едничко. На 24.12 обаче получих колет с подаръци и вътре ме чакаше лосиона с какао и малина. Макар аромата на червените плодове (малина, ягода и т.н.) винаги да са били на последно място в графата "харесвам", този се оказа много мой. Блестящите лосион и душ гел с ванилия имах голямо желание да пробвам, но като се замислих колко неотворени имам.... си казах "по-добре" да пропусна. Ще има по-хубави догодина. ;)


      Не е нито с преобладаващ малинен, нито с какаов аромат. Балансиран и много приятен, ненатрапчив. Опаковката е 300 мл и с това темпо на ползване, усещам че до месец ще е свършил при мен. :)))
     Консистенцията му е като на нормален лосион - златната среда, напомня ми малко на кремчетата на Доктор Йоткер. Цвета е бледорозов, почти бял. Разнася се лесно и попива бързо като кожата остава мека, хидратирана и еластична на допир. Не попива веднага, но и не оставя мазен филм като маслата на Боди Шоп или Касиопея напр. За много суха кожа според мен няма да е достатъчен, но за нормална (ежедневна грижа) е перфектен или поне на моите нужди отговаря.
     Цената му е околo 4-5 евро. Какви са ви впечатленията от тази колекция и успяхте ли да се сдобиете с някой продукт от нея?

     Приятен почивен ден, прекрасни! Тук времето е снежно и не спира да вали, дано утре поспре и да е по-спокойно.


                                                      Поздрави, Ивчето  :-)

2 коментара:

  1. Аз напоследък доста какаово/шоколадови продукти натрупах и реших да пропусна тазгодишната коледна серия, за сметка на това си взех този лосион http://beautyandrelaxblog.blogspot.com/2014/01/yves-rocher-plaisirs-nature-bio-silky.html , който се оказа доста приятен и точно това, което търсех! : )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Звучи добре, аз съм имала тоалетната вода. За пролетта и лятото бих го ползвала, точно защото попива по-бързо. Сега ми е нужна по-тежка артилерия. :D

      Изтриване