четвъртък, 20 март 2014 г.

Models Own Pinky Brown

    Здравейте :))

    Напоследък не ми остава никакво време за блога, но наближава абсолвентския ми бал и покрай него куп други задължения, затова и не смогвам с публикациите. Намерих половин час днес и понеже времето се затопля, съответно тъмните цветове вече няма да ги нося в следващите няколко месеца, реших да покажа последния сложен такъв. Доста време му се чудех и отлагах покупката, защото Models Own направиха солена доставката.... в крайна сметка с обща поръчка пак дойдоха на нормална цена и се ограничих само до един от колекцията Beetlejuice. Разбира се, имам го от миналата година по това време, но как да износя всичко сред такава бройка? Невъзможно!
    Та цвета е много необичаен. Като финиш и ефект според мен е доста сходен с Orly Space Cadet, като е кафяво с бургунди, докато Кадета е зеленикав. Не мислете, че само по снимките изглежда толкова дуохромен и си сменя цветя. Моите нямат фотошоп обработка и качвам директно, като само намалям размера им - това е и на живо, което виждате. При всяко движение се променя, голям хамелеон с 2 думи!






 
    При първия слой си мислите, че е непокривен (редичък е), но всъщност с два покрива съвсем нормално. Съхне бързичко, който си ползва и Пош или Сеш, няма да има никакъв проблем в това отношение. Трайността на Моделс Оун като цяло при мен е много добра, стоят ми по 3-4 дни без проблем и ги свалям с има-няма мънички забележки. Но това знаете зависи и от плочката. Доволна съм от тях и особено фаворити са ми неоните Bubblegum, Pink Punch, Hedonist & Beach Party.
   Съжалявам, че времето беше кофти и не успях да снимам на слънце, но тогава сигурно нямаше да се види добре ефекта му. Мисля, че го хванах все пак и при мен изглежда реален цвета.
    Ако можете да си набавите от някъде лакчета на ирландската марка, не се колебайте. Струват си 5те паунда. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар