четвъртък, 20 март 2014 г.

OPI Pussy Galore

    Още лятото на изминалата 2013 г. мисля ви показах този пясък заедно с подобния Голдън Роуз Холидей, но тогава го бях сложила само за сравнение и всъщност ми изглеждаше перлен. Не го харесах, дори обмислях да го махам. Е, оставих си го, за да не си развалям сета с минита. Добре направих. Сега щях да съжалявам. Тази година ми се носят светли цветове и този се оказа страхотен за начало на пролетта. Не съм очаквала, че ще извади такава трайност заедно с Vesper. Сложих го в неделя наобяд и свалих тази сутрин, т.е. 4 пълни дни като прелакирах само показалеца на едната ръка 3 пъти понеже той ми е сцепен и много тънък.
   Pussy Galore покрива перфектно на 2 слоя и е страхотен бледорозов цвят с фини блестящи частици. Изглежда чудесно на всякаква светлина. Мога да го нося и със спортно, и с елегантно облекло. Радвам се, че си го запазих и му дадох шанс.





      На първите 2 снимки е сниман вечерта със светкавица, а на останалите май е ясно - на слънце. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар