вторник, 8 юли 2014 г.

Експеримент

    Почти винаги залагам на една и съща техника в гримирането на очите, но миналата седмица ми се играеше и исках да се видя с издължени очи. Естествено, направих го за пред огледалото и не излезнах така. За някое по-шантаво събитие бих се появила, но иначе не. :)




    Пробвах също и да се контурирам, но не се получи. Така се преляха по-тъмната и по-светлата част, че не си пролича. Поне тена ми беше перфектен кажи речи. Трябва ми още по-тъмен фдт и много тренировки, както и да изгледам как и с какви четки точно се работи.

Използвах сенки:  Kiko Colour Sphere 03,
                               Catrice Pure Chrome *So Precious,
                               Kiko Water Eyeshadow 213 и
            в сгъвката Golden Rose Matte Eyeshadow 213.
                     Руж: Catrice Duo Defining Blush 050 Apricot Smoothie

       
     Голям зор беше да изпробвам водните сенки на Кико, защото ги имам от 2-3 месеца и си седяха чисто нови, но те едва изкараха цвят и на окото не личат. Ще направя грим отново с тях тези дни като ги напластя на подвижния клепач. Очаквах много повече, ако трябва да бъда честна. В кутийката иначе са супер красиви и самият нюанс е интересен.

    Направих снимките и изтрих опашката, прелях и ето ме с нормален грим, с който излезнах.






     Очната линия е с черният молив е Avon Supershock Gel Eyeliner "Black" - трябва скоро да напиша публикация за тази серия. Любими са ми!
      Червилото е отново на Avon Perfect Kiss - Kiss me pink. Така съм го подпукала и него, че отива към презполовяване.
       Вие експериментирате ли с начина си на гримиране?

Няма коментари:

Публикуване на коментар