понеделник, 24 ноември 2014 г.

Есенен "pin-up"

     От месеци не бях посягала към Naked палитрата, но днес си припомних защо толкова я харесвам и не само аз. Мога да направя много лесно грима и той няма да мръдне цял ден. Нищо, че моята не е оригинална, не знаех дали и колко ще я ползвам, но си струва всяка стотинка. Ако не ми я бяха подарили, едва ли щях да си я поръчам, обаче ако вие се чудите и нямате прекалено много сенки, не я пропускайте. Универсална и лесно носима е. Не напразно всичките ми приятелки, които са я виждали или съм ги гримирала с нея, ме питат откъде е.  Казват, че биха си я купили, ако се гримираха често като мен.



     Избрах да сложа това име на публикацията, понеже класическия pin-up за мен лично се прави с ярко матово или кремообразно червено червило, а моето е с леко кафяв подтон и блестящи частици. А и златистите сенки на клепача, ми навяват есен.


     Започнах с костта като омекотих погледа с цвета "Buck". В началото на клепача поставих Virgin, след него Half Baked и накрая Smog. В сгъвката избрах да опуша с Inglot Matte 329. Завърших с черен молив за очна линия (Avon Supershock Black) и накрая спирала - Oriflame GG Supreme Length.


     Откакто ми подариха Инглот лятото кремообразния руж (Cream Blush 85), си застояваше в шкафа и не се престрашавах да го пробвам. Не обичам кремообразни продукти от този тип и не знаех как ще стои, дали ще го поставя като хората. Не беше никак трудно и за първи път според мен се справих добре. На снимките май много не личи, но на живо се виждаше достатъчно. Щом не заприличах на палячо, може и още. :) Сложих 3 точки на скулата и след това блендирах. Цвета е много тъмно пепел от рози в кутийката, но като се прелее добре, бузките са като зачервени, придава им лек розовеникав нюанс. Тук намерих суоч, но е излезнал кафяв на моя екран. Супер пигментиран е, затова трябва да вземете много малко продукт и да сте внимателни (особено, ако сте с много бяла кожа).



      Червилото е Avon Ultra Moisture Rich "Rare Red".
      Фдт: Oriflame GG Age-defying "Natural Beige"
      Пудра: Essence Oz the Great and powerful

8 коментара:

  1. Отговори
    1. олеле, чак сега видях , че ти си ползвала менте.
      Недей да го правиш , защото ментето е с неизвестно съдържание и това може да бъде много опасно особено при сенки за очи, въобще за цялата козметика е опсано тъй като козметиката попива от кожата и се разнася с кръвотока.
      Ама кой ти пратил менте?На такова хубаво момиче, това е бил човек, който не ти е приятел при всички случаи.
      Urban Decay е прекрасен бранд, аз ги обожавам, но само в оригинал. Бях се запасила с много палитри Нейкид оригинални и купени от Сефора, заради конкурса, трябва да видя колко имам още.

      Изтриване
    2. Аз знаех, не са ми изпратили, за да ме заблудят. :) Момичето, което ми я даде я взе за сравнение с оригинала и попита дали не иска да я пробвам. Доста преди това се чудех дали да не поръчам оригинала, а после излезна и двойката, но наличието на много сенки ме отказа. Веднъж на няколко месеца слагам и затова и от нюд палитрато на Zoeva се отказах.

      Изтриване
    3. Е. да аз четох, че си знаела, че не е оригиналът.
      Изцяло с добри намерения правя коментара си, само от позицията на човек с малко по-голям жизнен опит от твоя.
      В китайските копия се използват забранени за употреба багрила съдържащи олово, а понякога и живак, в по-високи от здравословното ниво норми.Тяхното производство не се контролира по никакъв начин. Не е казано, че ще ослепееш или че ще те боли глава от това менте, но неиминуемо ще има отрицателен ефект. По-добре я хвърли, за какво са ти разни ментета?Ти си толкова хубаво момиче.
      Показателите като стойкост и пигмент може и да не са лоши , но те са сметка на употребата на неразрешените и нездравословни багрила.
      Казвам всичко това от собствен горчив опит - като бях студентка, още млада и неопитна съм използвала всякакви сенки и доста често страдах от възпъление на очите.Тогава не съм си давала сметка от какво точно е било.
      И тъй като не искам да се измъчваш с ментета, лично аз ще ти пратя оригиналът - имам все още достатъчно бройки от него:)

      Изтриване
    4. Сигурна съм, че не говориш с лош замисъл, не съм си и помисляла подобно нещо. :)
      Какво ли вече не се произвежда в Китай, та дори и храни се внасят. Може би затова и не съм толкова "стриктна" все още или защото не съм си патила.
      Моля те, не искам да ми изпращаш. Чувствам се крайно неудобно от предходния подарък, това ще ми дойде в повече. Не обичам така без да съм заслужила нещо, да получавам наготово.

      Изтриване
  2. Това ми е най-любимият стил грим на света, а на теб много готино ти стоят по-ярки червила съм забелязала :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. И аз много харесвам този тип грим, мога да сложа всякакво червило и все ще стои добре. :)

      Изтриване