петък, 28 ноември 2014 г.

Нови придобивки

     От много време не съм пускала такъв пост и понеже ноември вече почти отмина, все пак набързо щракнах някои неща и показвам. Ограничих покупките, но така като гледам снимките не са пак никак малко. Старая се да разумна, надявам се през новата 2014 година да имам по-голям напредък. Удоволствие взеха да ми носят не толкова материалните неща, колкото емоциите, пътуванията... но това е друга тема.
     Стига съм ви пълнила главата с глупости, ами да показвам. :)


    Четките на Zoeva сте ги виждали в края на октомври. Получих ги в деня преди Хелуин. Пропуснах останалите нещица, които дойдоха с тях, но не е фатално. Поставка за червила, единичка сенки на Кико, база Zoeva.

     За продуктите, които ми изпратиха Додис за проба вече имам публикации.


     Ароматизираните свещи са новата ми "мания".
    Тези са първите ми 3. Erotic е с лек, флорален и подобен на тази с роза аромат, но аз лично не долавям нищо докато гори. В средата ми е миналогодишната чашка от една обикновена свещ. Сложих си вътре портокалова, но никакъв аромат няма в стаята и тя. Общо взето хич не могат да минат за ароматизирани.


      Днес приятелка ми донесе от тези на Glade, които няколко блогърки похвалиха и съм впечатлена от готиния им и осезаем аромат. Да отбележа, че от 27.11 до 27.12 са намалени в ДМ на 5,69 лв (редовната им цена 7 или 8 лв). Май ще си запаля след малко едната. "Warm Space" е с аромат на орехи и канела, аз усещам и портокалова нотка. Направо ми иде да я изям, толкова е хубава! А другата "Cosy Apple & Cinnamon" - на червена ябълка и канела. Тя е по-лека, но и двете ми харесват много. Остана да взема "Honey & Chocolate". Исках да я душна сама, макар да съм 100 % сигурна, че ще я грабна на мига.


     Снощи успях да пробвам шоколадовата Chocolate Milk на M&M, която обаче ухае по-скоро на цигарен дим или е доста сходно с това. Не е супер силна, в моята малка стая се усеща съвсем нормално. Иначе от чашата мирише доста на шоколадова вафла с лешници, направо отваря пулпити. :) Синята е с боровинка (Berry Blue) и е с по-лек аромат. Има и с ванилия. Струват по 3,80 лв бройката. Тях закупих от сайта www.beautycosmetic.biz , от който пазарувам за първи път до адрес между другото. Няколко пъти съм поръчвала до Софийски магазин и приятелки са ми вземали продуктите, понеже бяха дребни неща и не ми се плащаше доставка. Този път обаче купувах комплекти за подаръци от новата коледна серия на Yves Rocher и сумата надхвърли обявената за безплатна доставка, плюс това хич не ми се занимаваха хора за едни спестени 5 лв. Много по-удобно ми е да ми ги донесат до вкъщи. Бяха супер любезни и отговориха на всичките ми въпроси бързо, при положение че беше събота. Продуктите още не бяха качени на сайта, затова поръчах от фейсбук и до 3 дни поръчката пристигна. Всичко добре опаковано, без никакви поражения и освен това имах подаръци. Със сигурност ме спечелиха като клиент. Ето какво си взех


     Jardins du Monde Almond from California е кремообразен душ крем с калифорнийски бадем. Той не е от коледната колекция, него си взех от Ивис в началото на месеца. Много ми хареса как ухае. Напомня ми на ванилия, кокос и портокал. С нетърпение чакам да приключа някой и да го пробвам. Едни от любимите ми душ гелове са тези. Цена - 3,90 лв.
    Cacao & Orange Liquid Hand Soap е течен сапун с аромат на какао и портокал. Миналата Коледа я имаше тази серия и вероятно е вървежна щом пак я пуснаха. Мирише по същия начин, имам крема за ръце и понеже поръчах цял комплект от нея, сравних. Ако сте ги харесвали и се чудите дали да вземете, да си знаете.
     Fruits Noirs Blackberries Body Lotion е мляко за тяло с аромат на къпини. От опаковката ухае абсолютно да не кажа 1:1 като миналогодишният коледен лосион с малина и какао. Аз обаче съм нетърпелива и снощи веднага го изпробвах. Разнесен на кожата си мирише точно на къпини, но не презрели, а на сочни и леко тръпчиви къпини. Текстурата му е като на това мляко, което имах. Лесна за нанасяне, бързо се абсорбира от кожата, не е мазен, но хидратира чудесно. Необходимо ви е малко количество, така че спокойно за поне 2 месеца ще стигне, ако се ползва редовно. Струва 9,90 лв.
     Fruits Rouges Redberries Hand Cream ухае на малинки и на безалкохолно сайдер. :) С лека балсаместа текстура е. Точно като на балсама за ръце с арганово масло. Не оставя мазен филм, като цяло нищо впечатляващо, но си е глезотийка. А който обича малини, да не пропуска! Струва 6,60 лв. Душ геловете от 200 мл са също по толкова между другото.
     Pear & Caramel за съжаление пак е с "бурканите" заредена тук и 400 мл, 750 мл душ кремове ми дойдоха прекалено големи. (В Търново обаче една дама е видяла от минитата в някакъв магазин, но вносителите официално казват, че няма. Кой крив, кой прав не знам.) А точно тя беше колекцията, от която исках нещичко най-много. Обожавам и аромата, и вкуса на крушата и карамела. Тоалетната вода и тя дамаджан, 100 мл. Поръчала съм си минита на Дядо Коледа, да видим дали съм била послушна. Иначе цените са съответно: 400 мл - 9,90 и 750 мл - 16,90. Тоалетната вода е 16,50 лв. Свещи няма или поне в Бютикозметик, както и балсамите за устни. Пилинг геловете са по 9,90 лв, както и душ геловете с брокат във формат на топка. В София вече са заредени по магазините на марката. Витрината е прекрасно украсена и ви примамва.


     Следващите лакове ви ги показах точно при получаването им. Спечелих ги от giveaway-я на Светлана, в чийто блог тече нов и много хубав Коледен... можете да участвате.
     Дано следващата седмица да приключа с носенето на всички и да ви ги покажа. Вече успях да пробвам повечето. Правя разни комбинации, затова се бавя още със суочовете.




     Към тях имах и бонус - палитра с аква сенки на Kryolan. Чудя се и мая как ще се справям с това предизвикателство. :)


   Не можах да устоя и на коледните кремче за ръце и сапун Oriflame Apple & Cinnamon. Ох, ако ви кажа, че кремовете ми вече са 25 сигурно. За бой съм, ама голям! Аромата им е чуден коледен. Серията с macadamia nut oil също ухае много хубаво. Балсама за устни вече е в действие. Приятна и немазна формула, чувствам го добре.
     GG Mineral Therapy Foundation носих от мостра и го харесах, затова си го взех. Има леко покритие, изравнява тена и стои естествено. Точно това, от което имам нужда аз. Този против стареене пробвам в момента, но май ще пропусна. Много ми харесва, обаче моя милост вече е с достатъчно количество за идните 5 години...
     Дано утре ми остане време да спретна маникюр и с ваденките, че са ми тръпка. Като малко дете пред витрина с играчки съм хаха. Чудо!
     Крема в сивата опаковка е за напукани пети. Не че моите са такива, но да се предпазя. :D
Доста купуван и хвален, а от месец са мe погнали лудите и за продукти за стъпала. Мажа всяка вечер, няма пропуск. Искам бебешки краченца, хихи. :)


    Тези красоти и тях трябва скоро да им дойде реда. Най-сетне имам сухото олио на Nuxe I love Huile Prodiguese, покрай него се сдобих и с Caudalie Divine Oil. Само ако знаете как хубаво ухаят. Ох, ох! За балсама Reve de Miel имам вече пост. Страхотен и заслужаващ всеки лев, всяка похвала. Не пропускайте, ако страдате от напукани устни и обичате мед, лимони...


     И за тези неща вече нямам сили, мили момичета. :)
     Питайте, ако се интересувате от нещо, че пръстите ме заболяха да тракам. :D



    Не съм снимала почти гардеробните придобивки, че ме мързи напоследък. Но показвам 2-3 дреболии. Преди дни ми пристигна тази сладурска сива жилетка от sportsdirect, има също в тъмнолилаво, бяло и черно от нея. Много е готина и направо без пари. Най-добрата ми приятелка я има, та аз по случайност я видях разглеждайки сайта и реших, че ще си отива с доста визии. Мекичка и лека е. Естествено не очаквайте супер качество, но за 20 лв е екстра. Вземах си и спортни черни сутиени за тренировките.


         Обзаведох се с тази готина шапка и ватирани ръкавички за настоящия сезон. Дори вече имах поръчка за шапката и днес взех сива за приятелка.




                  Как можех да пропусна и сладурски сини пантофки със снежинка....












     Та, това бяха моите новинки за последните 2 месеца. Пожелавам си по-малко през новата година за сметка на качеството и да намаля драстично огромните запаси. А вие имате ли някакви коледни желания? Започнахте ли да подготвяте подаръците?


3 коментара:

  1. Прекрасни покупки!! Нещата не са никак малко ;д Четките са страхотни <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Миме. Абе не са малко, но пак ми се струват в по-разумно количество, особено като се има предвид, че са от 2 месеца. :D За четките смятам тези дни да пиша в отделен пост. :)

      Изтриване