вторник, 13 януари 2015 г.

Едно запознанство, една традиция, един подарък

     Колко бързо минава времето....изминаха 4 години откакто се запознах с човека, за когото ще ви разкажа малко днес. Чудех се как точно да оформя поста и какво име да му сложа, но защо избрах това, ще разберете по-надолу.
     Съвсем случайно беше запознанството ни - покрай размяната на лак, се превърна в голямо приятелство и макар доста хора да се притесняват от "доверието по интернет", понякога си струва. Макар и горчивият вкус от време на време, форума ме срещна с прекрасни хора, с които общувам почти ежедневно и на които мога да разчитам за всичко. Но няма да се отплесвам повече и се връщам на обещаното.  В началото се търсехме, за да си купим козметика, която няма около нас (жената живее в чужбина) и да я разменим, нещо което правим и до ден днешен, но като цяло в доста умален размер. Лаковете ни бяха болестно състояние, аз особено получавах пакети с по 20-30 лака и затова в момента съм зарината като козметичен магазин. Постепенно намалихме тази част, дори вече почти не присъстват и започнахме с козметика - за ръце, тяло или бяла, а от 2 години и с декоративна. В момента интереса е също към разни аксесоари, а дори и дрехи. Обсъждаме не само козметичните ни вълнения и придобивки, но и събития от личен характер.
      Коледа пък ни стана задължителен празник и буквално като традиция. Всяка година от началото на ноември започваме да си събираме подаръчета и декември си ги разпращаме. Едва се вместваме в ограничението от 2 кг, заради солените цени на пощите.
    Вълнението е голямо и всяка очаква с нетърпение своят. До ден днешен не е важно толкова материалното вътре, а самия жест - почти всяко нещо в пакета се избира със замисъл и се свързва с наше желание, за което сме си говорили преди това, увлечение по някакъв филм, аксесоар или продукт. Когато държиш в ръцете си дългочакания пакет го отваряш с треперещи ръце. И сякаш ти става едно мило и приятно, чувстваш се като дете с мечтаната играчка, което е слушало през годината и си я е заслужило. Свързваш го със събирането на семейството около празничната трапеза, с коледния дух и настроение.
    Тази година немските пощи се изложиха и пратките доста закъсняха. Моята стои на едно място още от преди Коледа и се притеснявам да не й се случи нещо, да не пристигне. Досега не се е случвало, да чукна на дърво. Но пък вчера получих своят подарък от скъпата ми приятелка и спретнах тази публикация. Разбира се, старателно опакован и не пропуснах да щракна. Донесоха ми го на работа и заедно с едната колежка, която ми помогна, веднага го разопаковах. :)))





 
А ето и какво всъщност се крие вътре. Единствената моя поръчка беше сета с 3-те мини масла ог коледните серии на The Body Shop и лакчетата на p2, останалото са изненадки.  
Най-голямото ми учудване - бях се оплакала, че пакетчето ми със сухи кърпички на Кити, се удави при наводнението (а аз си ги пазех покрай манията ми с котето) и се наложи да ги изхвърля, а тя е запомнила и пак ми взела, цели 3 пакетчета.



       
                                    Пръстенчето е много сладко, ръчна изработка от DaWanda.




    Включвам и няколко от последните си придобивки, които си купих/получих от размяна. :)


3 коментара:

  1. Супер! Прииска ми се и аз да си имам такава приятелка феичка някъде. Браво на Вас:)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно!Много сладурски неща и определено супер добра идея :)

    ОтговорИзтриване