понеделник, 4 май 2015 г.

The Body Shop Colour Crush 240 Damson in Distress

      Съвсем наскоро се сдобих с най-тъмното може би от червилата Color Crush на The Body Shop, а именно Damson in Distress. Докато не беше се затоплило толкова и слънцето да ме влече към ярки и свежи цветове, успях да го разнося няколко дни. Докато са ми пресни впечатленията ще ви запозная с него.



       Първо няколко думи за самата серия. Съдържа 24 цвята, разделени в 3 групи: червени, розови и нюд. Това може би ще го разберете като погледнете цветовете на капачките им. Colour Crush заместват старите Colourglide. Аромата им е неутрален, почти не се усеща. Обогатени са с масло от семената на череша и масло от марула от Community Fairy Trade. Не помня в кой чужд блог, но когато си избирах цвета, четох че старата формула не е била харесвана и от The Body Shop са решили да я сменят.


       Опаковката е супер лека и сивата гилза ми напомня на Avon Perfect Kiss серията, но поне е запечатано в целофан, така че няма как да го е пробвал някой преди да стигне до вас.


     За 10 лири трябваше да се постараят малко повече според мен, но поне няма да ви тежи, ако носите повече неща в дамската чанта. Пластмасата е тънка и не знам дали няма да се надраска при невнимание, но това е положението. Не съм я измислила аз. :)




     Цвета му е гроздово лилаво в моите очи, няма частички, крем е. Текстурата му е много мека и комфортна. Нанася се като масло. Повечето червила с такъв завършек в тъмната гама, подобен на sheen, ако сте забелязали се врязват в гънките на устните и имате ли недостатъци, те изпъкват. При това обаче липсва. Не се и разлива или е минимално, при прекалено наслояване. Първият път реших да го нося над Nuxe Reve de Miel, но понеже и двата продукта са меки, изпитах трудност и трябваше да повтарям доста за хубав плътен цвят. Следващият път пропуснах балсама и нямах никакви проблеми. Damson in distress ми издържа спокойно около 5 часа като избледня равномерно и нямаше извън контура, както и сухота след пълното му изчезване. За този завършек си е постижение.
     Чувството за меки и подхранени устни след цял ден носене обаче не мога да пропусна да спомена. Освен покривни, са направени и с грижа, така че тук си оправдават цената или поне донякъде. Когато бях с него през деня, все едно бях с балсам. Ако сте с проблемни и сухи устни, това червило мисля ще ви допадне.
     На първите 4 снимки съм с него над Nuxe Rede de Miel, а на последните 2 без. Няма промяна в цвета, но вече споменах подробностите над тези ми проби по горе.



      Много сочни и хубави са устните с него. А и този нюанс е разкошен, та се замислям над някой друг. Може би при намаление да грабна още едничко.... ще си помисля. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар