неделя, 2 август 2015 г.

Avon Foot Works Beautiful Chery ice

      Обичам да глезя стъпалата си с ексфолианти, балсами, кремчета и спрейове. Особено през лятото, когато сме с отворени обувки, е препоръчително да поддържаме кожата на петите си постоянно, за да не правим лошо впечатление. Почти всичко налично в козметичния ми шкаф за този тип грижа, е на Avon и Орифлейм. Достъпни са като цена (по 4-5 лв на продукт, а лятото стигат до 3 лв или 8 за 3 продукта), а и останалите марки на пазара все още не са обогатили асортимента си откъм такива продукти и се откриват по-трудно или поне аз не съм видяла разнообразие. Затова разчитам на тях и винаги си купувам от сезонните серии, които пускат. И друг път съм споменавала, че аромата им е ок, но действието мижаво или просто служат за глезене, отколкото наистина да вършат някаква работа. Ако сте с груби пети, определено ги пропуснете. Подходящи са превантивна грижа и поддържане.



     Cherry ice е лятната серия за 2014 г., но обновената, която мирише леко и приятно на череша. Преди години имаше тази, явно е била търсена щом отново я пуснаха, знам ли. Аз също я бях изразходила точно, но купих и новата да видя дали има разлика. Мисля че само в опаковката. Имам и трите продукта от нея, а именно спрей (cooling foot spray), балсам (moisturising lotion) и ексфолиант (exfoliating scrub).


     Спреят, както всички останали, които съм имала просто охлажда и освежава, леко ароматизира. Не предпазва от изпотяване. Обичам да го ползвам след баня или просто вечер преди лягане.
     Балсама е с водниста текстура и блед розов цвят. Доста е течен, затова е добре да си внимава при отваряне. Бързо попива, но добре хидратира за сезона и стъпалата са меки и гладки сутрин. На мен обаче винаги след намазване вечер, независимо какъв е крема, ми се изпотяват и са хлъзгави ходилата сутрин. Затова минавам задължително през банята да отмия слоя и подсушавам с кърпа.



     Ексфолианта е с наситен динен цвят и лек черешов аромат. И той е доста течен, повече отколкото трябва да е подобен продукт. Частиците му са много фини и не успява да премахне грубата кожа. Пробвах с 3 пили под душа, но той сякаш се топи и изчезва много бързо. Има може би минимален ефект, колкото да не е без хич.



    Ще си ги използвам и трите докрай, но не съм особено доволна от скраба. Avon да мислят за по-абразивни частици и плътни текстури в бъдеще. Само те успяват да премахнат грубата кожа, каквато е тя през този сезон.
    Тази година серията за лятото е с ананас (pineapple sorbet). Взех я преди 2 месеца, но още не съм я отворила. Меги е писала вече за нея в 2 поста.


Няма коментари:

Публикуване на коментар